Κυριακή, 24 Νοε.
10oC Αθήνα

Νέα εποχή για τη Forthnet: Μετονομάζεται σε Nova

Νέα εποχή για τη Forthnet: Μετονομάζεται σε Nova

Η Forthnet, ιστορικά ο μεγαλύτερος επενδυτής σε περιεχόμενο Pay TV στην Ελλάδα, με ετήσιες δαπάνες που αγγίζουν τα €100 εκατομμύρια, ανακοίνωσε σήμερα τη μετονομασία της εταιρείας σε Nova.

Στο πλαίσιο μίας ευρύτερης αλλαγής, που ευθυγραμμίζει την εταιρική ονομασία (Forthnet) με το εμπορικό brand, η Nova ανανεώνει την οπτική της ταυτότητα σηματοδοτώντας την αρχή μίας νέας εποχής για την εταιρεία και την ελληνική αγορά.

Η Nova βρίσκεται εν μέσω ενός συνολικού μετασχηματισμού, με την στήριξη που έχει ως πλήρες (100%), πλέον,  μέλος της United Group, του ηγετικού παρόχου υπηρεσιών τηλεπικοινωνιών και media στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, που εξυπηρετεί 11 εκατομμύρια πελάτες και παράγει 55 κανάλια σε 8 χώρες. Παράλληλα, πλειοψηφικός μέτοχος της United Group είναι η BC Partners, μία από τις μεγαλύτερες επενδυτικές εταιρείες παγκοσμίως, της οποίας Managing Partner είναι ο Νίκος Σταθόπουλος.

«Αυτή είναι η αρχή μίας δυναμικής νέας εποχής για τη Nova. Χτίζουμε πάνω στην κληρονομιά καινοτομίας της εταιρείας και μεταμορφώνουμε τη Nova σε έναν ισχυρό ανταγωνιστή στην ελληνική αγορά τηλεπικοινωνιών και media, ενδυναμώνοντάς τη με τη σημαντική εμπειρία μας, την εξειδίκευση και το εκτόπισμά μας» τόνισε η CEO του United Group κ. Victoriya Boklag.

Η Nova είναι ιστορικά ο μεγαλύτερος επενδυτής σε περιεχόμενο Pay TV στην Ελλάδα, με ετήσιες δαπάνες που αγγίζουν τα €100 εκατομμύρια. Με την περιφερειακή εμβέλεια της United Group, οι αθλητικές και ψυχαγωγικές υπηρεσίες της Nova θα είναι ισχυρότερες από ποτέ.

Τα αθλητικά προγράμματα

Από την επόμενη σεζόν, και παράλληλα με το Ελληνικό Πρωτάθλημα Ποδοσφαίρου, τη EuroLeague και άλλα αθλήματα που προβάλλονται παραδοσιακά στη Nova, οι Έλληνες φίλαθλοι θα έχουν τη δυνατότητα να απολαύσουν συναρπαστικές προσθήκες ώστε να μη χάνουν στιγμή δράσης από τα πιο δημοφιλή αθλητικά γεγονότα στον κόσμο. Μεταξύ αυτών είναι οι αγώνες των αγαπημένων τους ομάδων στους προκριματικούς της UEFA, τη Bundesliga και τη LaLiga καθώς και οι αναμετρήσεις αστέρων του τένις στο Wimbledon, το Davis Cup και το ATP Cup. Η Nova έχει επίσης εξασφαλίσει τα δικαιώματα για σημαντικές διοργανώσεις της FIBA, το Coppa Italia, τα ολλανδικά και βελγικά πρωταθλήματα αλλά και πολλά ακόμη.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Nova, Παναγιώτης Γεωργιόπουλος, ανέφερε πως επιπλέον η εταιρεία πραγματοποιεί επενδύσεις για την κατασκευή νέων υποδομών, την υιοθέτηση νέων τεχνολογιών και συστημάτων πληροφορικής, την ανάπτυξη νέων προϊόντων, τον ανασχεδιασμό του brand Nova και την αναβάθμιση των σημείων επαφής με τους πελάτες.

Νέες επενδύσεις

Στο πλαίσιο της πρώτης φάσης του επενδυτικού της σχεδίου, η United Group προχωρά σε επένδυση επιπλέον €50 εκατομμυρίων στην Nova μέχρι το τέλος του έτους. Το ποσό αυτό προστίθεται στα περισσότερα από €150 εκατομμύρια που επενδύθηκαν το τελευταίο εξάμηνο για την απόκτηση και την αναδιάρθρωση της εταιρείας, ενώ η δεύτερη φάση του πενταετούς επενδυτικού σχεδίου για τη Nova βρίσκεται υπό ανάπτυξη.

Ο κύριος Γεωργιόπουλος υπογράμμισε το γεγονός πως ένας σημαντικός στόχος της εταιρείας αποτελεί η εξασφάλιση πρόσβασης σε ανοιχτά NGA δίκτυα και – όπου είναι εφικτό – η κατασκευή ιδιόκτητων υποδομών ώστε η Nova να έχει τη δυνατότητα να προσφέρει έναν ιδανικό συνδυασμό γρήγορου ίντερνετ, νέων τεχνολογιών και κορυφαίου περιεχομένου αλλά και τη καλύτερη εμπειρία χρήστη σε ελληνικές επιχειρήσεις και καταναλωτές.

«Εργαζόμαστε σκληρά για να αναπτύξουμε μοναδικά νέα προϊόντα και υπηρεσίες για τους πελάτες και θα μπορούμε να παρέχουμε στους Έλληνες καταναλωτές κάποια από αυτά αμέσως μετά το καλοκαίρι. Τους επόμενους μήνες θα δείτε σημαντικές αλλαγές αλλά και νέες υπηρεσίες και προϊόντα», είπε.

«Υπάρχουν τόσα πολλά ακόμα που έρχονται. Είναι μία κομβική στιγμή για όλους εμάς στη Nova», πρόσθεσε ο κος Γεωργιόπουλος, CEO της Nova, ο οποίος ανέλαβε τον Απρίλιο στο πλαίσιο της νέας διοίκησης και εξειδίκευσης που φέρνει η United Group αναβαθμίζοντας την εταιρεία.

Η κα Boklag δήλωσε πως η United Group, που διαχειρίζεται πολλά από τα πιο επιτυχημένα brands τηλεπικοινωνιών και media της Νοτιοανατολικής Ευρώπης, έχει εντυπωσιαστεί από τις ευκαιρίες που υπάρχουν στην ελληνική αγορά.

«Πιστεύουμε ότι η είσοδός μας στην ελληνική αγορά θα τονώσει τον ανταγωνισμό και την καινοτομία, προς όφελος των Ελλήνων καταναλωτών», πρόσθεσε η Victoriya Boklag.

Επιχειρήσεις Τελευταίες ειδήσεις