Ισχυρή αύξηση κατά 17,1% των καθαρών εσόδων σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση στη διάρκεια του τρίτου τριμήνου 2021, πέτυχε η Coca-Cola HBC AG.
Η εικόνα των πωλήσεων της Coca-Cola HBC AG, το εξεταζόμενο διάστημα είχε ως εξής:
Στις αναπτυγμένες αγορές: Διατηρήθηκε η ανάπτυξη τιμών/μείγματος. Όπως δηλώνουν από την εταιρεία, η ανάκαμψη του όγκου πωλήσεων υποστηρίχθηκε από την επιτυχή υλοποίηση της στρατηγικής κατά την καλοκαιρινή περίοδο και το εκ νέου άνοιγμα του καναλιού της εκτός σπιτιού κατανάλωσης.
Στις αναπτυσσόμενες αγορές: Οι όγκοι πωλήσεων στο τρίτο τρίμηνο αυξήθηκαν ελαφρώς σε σχέση με το 2019, παρά την επίδραση από το φόρο ζάχαρης στην Πολωνία.
Στις αναδυόμενες αγορές: Ισχυρή δυναμική στη Νιγηρία και στη Ρωσία στο τρίμηνο, παρά την υψηλότερη συγκριτική βάση.
Τι δηλώνει η διοίκηση
Ο κ. Zoran Bogdanovic, Διευθύνων Σύμβουλος της Coca-Cola HBC AG, σχολίασε: «Το τρίτο τρίμηνο πετύχαμε ισχυρή αύξηση των επιδόσεών μας, ως αποτέλεσμα της στοχευμένης και καλά προετοιμασμένης υλοποίησης της στρατηγικής μας κατά την καλοκαιρινή περίοδο, καθώς και της συνεχιζόμενης δυναμικής ανάπτυξης στον τομέα των αναδυόμενων αγορών. Ο ρυθμός αύξησης των καθαρών εσόδων σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση ενισχύθηκε σε όλους τους τομείς σε σχέση με το 2019 και οδήγησε σε ταχύτερη αύξηση του μεριδίου αγοράς στο τρίμηνο. Αυτές οι επιδόσεις οφείλονται στην ισχύ του χαρτοφυλακίου προϊόντων 24ωρης/7ήμερης κατανάλωσης, στις ικανότητές μας διαχείρισης της αύξησης των εσόδων, στη προσαρμοστικότητα της στρατηγικής μας ως προς τη διανομή και κυρίως στην ευελιξία των ανθρώπων μας, οι οποίοι υλοποιούν τη στρατηγική μας στην αγορά μέσω στενής συνεργασίας με τους πελάτες μας. Στο τρέχον πληθωριστικό περιβάλλον που επηρεάζει όλους τους κλάδους, τα εργαλεία διαχείρισης της αύξησης των εσόδων μας, καθώς και η ικανότητά μας να διαμορφώνουμε τις τιμές αξιοποιώντας τα
αποτελέσματα λεπτομερών αναλύσεων και στοιχείων, θα παίξουν καθοριστικό ρόλο. Οι ενέργειές μας το 2021, καθώς και τα σχέδια που έχουμε για το τέταρτο τρίμηνο και έπειτα θα μας βοηθήσουν να αντιμετωπίσουμε τις προκλήσεις του τρέχοντος περιβάλλοντος κόστους».
Οι στόχοι για το 2021
Αναφερόμενος στους στόχους για το 2021, ο κ. Bogdanovic συνέχισε «Είμαι στην ευχάριστη θέση να επαναλάβω τους στόχους του 2021, για ισχυρή ανάκαμψη των καθαρών εσόδων σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση και αύξηση του λειτουργικού περιθωρίου κέρδους κατά 20-30 μονάδες Εάν δεν αναφέρεται διαφορετικά, οι επιδόσεις 9μήνου 2021 επηρεάζονται αρνητικά από την αλλαγή στην ταξινόμηση της Multon, της επιχείρησής μας πώλησης χυμών στη Ρωσία, από κοινή επιχείρηση σε κοινοπραξία, μετά την αναδιοργάνωσή της τον Μάιο του 2020 και επηρεάζονται θετικά από την εξαγορά της Bambi τον Ιούνιο του 2019, συγκρινόμενες με τις επιδόσεις του 9μήνου 2019».
Βασικά σημεία επιδόσεων τρίτου τριμήνου
Σχετικά με τις επιδόσεις τριμήνου η εταιρεία ανακοινώνει τα εξής:
-Σημειώθηκε επιτάχυνση της ανάπτυξης σε διετή βάση, +16,8% σε σύγκριση με το τρίτο τρίμηνο του 2019 και +8,9% σε σύγκριση με το 9μηνο του 2019, σε αντίστοιχη βάση σύγκρισης.
-Μέσω της στοχευμένης υλοποίησης της στρατηγικής μας αποκομίσαμε τα οφέλη της καλοκαιρινής περιόδου, ωφελούμενοι από το εκ νέου άνοιγμα του καναλιού της εκτός σπιτιού κατανάλωσης. Επίσης, οι καλές επιδόσεις στις αναδυόμενες αγορές συνεχίστηκαν.
-Πετύχαμε αύξηση του μεριδίου αγοράς κατά 70 μονάδες βάσης στα έτοιμα προς κατανάλωση μη αλκοολούχα αναψυκτικά κατά το 9μηνο.