Παρασκευή, 22 Νοε.
13oC Αθήνα

L’Oréal Hellas: Από κήπο μέχρι …φωτοβολταϊκά στην ταράτσα του κτιρίου – Όλες οι βιώσιμες δράσεις

L’Oréal Hellas: Από κήπο μέχρι …φωτοβολταϊκά στην ταράτσα του κτιρίου – Όλες οι βιώσιμες δράσεις

Τα προγράμματα και τις ενέργειες που υλοποιεί η L’Oréal Hellas στο πλαίσιο του παγκόσμιου προγράμματος L’Oréal for the Future, με στόχο να δημιουργήσει και στην Ελλάδα έναν θετικό αντίκτυπο για το περιβάλλον και την κοινωνία, παρουσίασε η διοίκηση της εταιρείας σε ειδική εκδήλωση.

Μεταξύ άλλων παρουσιάστηκαν οι εταιρικές δράσεις της L’Oréal Hellas για αναδάσωση και αποκατάσταση του φυσικού περιβάλλοντος, οι ενέργειες για μείωση του περιβαλλοντικού αντίκτυπου των κτιριακών εγκαταστάσεων και βασικών εμπορικών λειτουργιών της και τα σχετικά προγράμματα των μαρκών της εταιρείας.

Ακόμη δόθηκε η δυνατότητα για ξενάγηση στην πρόσφατα διαμορφωμένη πράσινη ταράτσα των κεντρικών γραφείων της L’Oréal Hellas, όπου έχει δημιουργηθεί ένας κήπος ειδικά μελετημένος για την ενίσχυση της τοπικής βιοποικιλότητας και σύντομα προβλέπεται να τοποθετηθούν φωτοβολταϊκά πάνελς.

Ο Alex Davison, Γενικός Διευθυντής της L’Oréal Hellas, παρουσίασε τους πυλώνες του παγκόσμιου προγράμματος, η Δήμητρα Πετρίδη, Corporate Affairs &Engagement Director μίλησε για τις συνεργασίες με ελληνικές ΜΚΟ σε επίπεδο εταιρείας και μαρκών, και ο Φίλιππος Μιχόπουλος, L’Oréal for the Future Leader της L’Oréal Hellas, ανέλυσε τα προγράμματα μείωσης αντίκτυπου από τις κτιριακές και άλλες λειτουργίες της εταιρείας.

Βιώσιμες συνέργειες

Σε εταιρικό επίπεδο, η L’Oréal Hellas συνεχίζει και ενισχύει τη συνεργασία που ξεκίνησε το 2021 με τον Μη Κυβερνητικό Περιβαλλοντικό Οργανισμό We4all για την ανάπλαση και αποκατάσταση περιοχών που είχαν πληγεί από τις καταστροφικές πυρκαγιές, με ένα πρόγραμμα που αναπτύσσεται σε δύο πυλώνες στοχευμένων δράσεων: Πρόληψη και Αναδασώσεις – Δενδροφυτεύσεις. Για το 2022 προβλέπεται να φυτευτούν 6.000 νέα δέντρα σε Αττική, Βόρεια Εύβοια και Κόρινθο, κάποια από τα οποία θα είναι καρποφόρα με στόχο τόσο το περιβαλλοντικό αποτύπωμα αλλά και την προσφορά σε ευάλωτες κοινωνικές ομάδες.

Στόχοι μέχρι το 2030

Ακόμη σημαντικές πρωτοβουλίες μείωσης αντίκτυπου έχουν ήδη υλοποιηθεί στις εγκαταστάσεις της εταιρείας, με συγκεκριμένους στόχους μέχρι το 2030:

  • 100% των εγκαταστάσεων της L’Oréal Hellas καταναλώνουν ήδη, 1,5 χρόνο νωρίτερα από τη δέσμευση, μόνο πράσινη πιστοποιημένη ηλεκτρική ενέργεια με εγγυήσεις προέλευσης, γεγονός που οδηγεί σε μηδενικές εκπομπές CO2 και πιστοποίηση ουδετερότητας άνθρακα (Carbon Neutrality), ενώ εγκαθίστανται φωτοβολταΪκά panels στα κεντρικά γραφεία και στο κέντρο διανομών της εταιρείας.
  • Εγκατάσταση εξαρτημάτων και αυτοματισμών αλλά και συλλογή και χρήση του βρόχινου νερού για πότισμα με στόχο να μειωθεί η κατανάλωση νερού κατά -10% μέχρι το 2023 και συνολικά -30% έως το 2030 σε σχέση με το 2019.
  • 100% οικολογικός σχεδιασμός των 50.000 περίπου προθηκών (stands) ανά έτος καθώς και όλων των νέων καταστημάτων, με 100% πιστοποιημένο χαρτί και ξύλο με FSC ή PEFC σύμφωνα με τους 5 χρυσούς κανόνες του ομίλου L’Oréal, οι οποίοι βασίζονται στις αρχές της κυκλικής οικονομίας και σε διεθνή standards.
  • Ελαχιστοποίηση χρήσης πλαστικού, με τουλάχιστον 30% του πλαστικού κατά μέσο όρο να προέρχεται από ανακυκλωμένες πηγές και να είναι ανακυκλώσιμο (πχ R-PET) και το υπόλοιπο από καθαρό 100% ανακυκλώσιμο πλαστικό.
  • Αξιοποίηση των ποσοτήτων των υλικών που παράγονται κατά 100% στα σημεία πώλησης.
  • Καθολική διαχείριση του τέλους ζωής των προθηκών και επίπλων στο πλαίσιο της κυκλικής οικονομίας
  • Μείωση κατά τουλάχιστον 30% στη χρήση πλαστικού έως το 2023 σε σχέση με το 2020 στα υλικά δευτερεύουσας συσκευασίας με χρήση ανακυκλώσιμων και ανακυκλωμένων πλαστικών. Πλήρης κατάργηση πλαστικού όπου είναι εφικτό & χρήση επαναχρησιμοποιούμενων υλικών ή υλικών από ανακυκλωμένο χαρτί τόσο στα υλικά συσκευασίας αλλά και στα γραφεία της εταιρείας τα οποία είναι ήδη plastic-free
  • 100% των μεγάλων εγκαταστάσεων της L’Oréal Hellas στην Ελλάδα έχουν ήδη, 1,5 χρόνο νωρίτερα από τη δέσμευση, θετικό αντίκτυπο στη βιοποικιλότητα της αντίστοιχης περιοχής (γραφεία Ν. Ιωνίας – κέντρο διανομών Αυλώνα) και στόχος είναι κάθε χρόνο να ενισχύεται περαιτέρω η βιοποικιλότητα της κάθε περιοχής καθώς και η δημιουργία κουλτούρας βιοποικιλότητας στο προσωπικό, τους συνεργάτες της εταιρείας και την κοινωνία.

Επιχειρήσεις Τελευταίες ειδήσεις