Παρασκευή, 22 Νοε.
21oC Αθήνα

Προεδρικό Μέγαρο: Λύθηκε το μυστήριο με τον άνδρα με τη βερμούδα και τη σαγιονάρα – Η απάντησή του

Προεδρικό Μέγαρο: Λύθηκε το μυστήριο με τον άνδρα με τη βερμούδα και τη σαγιονάρα – Η απάντησή του

Το βράδυ της Κυριακής κατά τη διάρκεια της δεξίωσης για την 48η αποκατάσταση της Δημοκρατίας στο Προεδρικό Μέγαρο, μια εικόνα δημιούργησε αίσθηση: η φωτογραφία ενός άνδρα με βερμούδα και σαγιονάρες.

Η φωτογραφία έκανε το… γύρο των social media και πολλοί ήταν εκείνοι που αναρωτήθηκαν γιατί δεν υπάρχει… dress code στη δεξίωση στο Προεδρικό Μέγαρο και ποιος ήταν ο άνδρας αυτός.

Η απάντηση ήρθε σήμερα το πρωί, με τον ίδιο να κάνει ανάρτηση και αφού είχε προηγηθεί πλήθος σχολίων στο twitter, από το γιατί του επέτρεψαν να μπει στο Προεδρικό Μέγαρο μέχρι γιατί έγινε γενικά η δεξίωση ενώ μαίνονται τρεις μεγάλες φωτιές σε Έβρο, Κρέστενα και Λέσβο.

Ο άνδρας με τη βερμούδα και τη σαγιονάρα που «συνελήφθη» στο Προεδρικό Μέγαρο είναι ο γνωστός μουσικός, Ιωάννης Στρατάκης, ο κορυφαίος βιολιστής της Συμφωνικής Ορχήστρας της ΕΡΤ και όπως φαίνεται η φωτογραφία βγήκε όταν έφτασε στο Προεδρικό Μέγαρο για την πρόβα και στη συνέχεια, άλλαξε.

Ένα βράδυ στο Προεδρικό: Οι παρουσίες που «έλαμψαν» στη δεξίωση για την αποκατάσταση της Δημοκρατίας, τα περίεργα και τα πηγαδάκια

Ο Ιωάννης Στρατάκης στην ανάρτησή του γράφει αρχικά με διάθεση χιούμορ: «Να που μετά από σχεδόν 50 χρόνια υπηρέτης της τέχνης έγινα διάσχημος για μια παντόφλα. Είδες που τελικά κανείς δεν γνωρίζει την τύχη του!».

Και στη συνέχεια εξήγησε πως επέλεξε να φτάσει με βερμούδα και σαγιονάρες γιατί η στολή του είναι από χοντρό ύφασμα και με τη ζέστη χθες δεν θα μπορούσε να αντέξει και θα κινδύνευε και να την τσαλακώσει. «Ήρθα πράγματι από την παραλία απευθείας στην (εργολαβική) εργασία μου, με οδικό ταξίδι 1,5 ώρας μέσα στη ντάλα για να είμαι στην ώρα μου.

Σημειώνει δε ότι κανείς δεν είχε σκεφτεί με τέτοια ζέστη να πάει λίγο νερό στα μέλη της ορχήστρας και αντίθετα χρειάστηκε ο ίδιος να περπατήσει στην άλλη πλευρά του Προεδρικού Μεγάρου και σε εκείνη τη… φάση τον έπιασε ο φωτογραφικός φακός.

«Λυπάμαι που έγινα αφορμή για τόση ταραχή, δικαιολογημένη μερικώς αν κανείς δεν γνωρίζει πως η φωτογραφία ελήφθη αρκετά πριν από την έναρξη της εκδήλωσης. Λυπάμαι επίσης που έγινα αφορμή να χυθεί τόσο λεκτικό δηλητήριο στο διαδίκτυο».

Όλο το κείμενο της ανάρτησης

Νά ποὺ μετὰ ἀπὸ σχεδὸν 50 χρόνια ὑπηρέτης τῆς τέχνης ἔγινα διάσχημος γιὰ μιὰ παντόφλα.

Εἶδες ποὺ τελικὰ κανεὶς δὲν γνωρίζει τὴν τύχη του!

Γιὰ τὰ ψιλὰ γράμματα:

1) Δὲν ὑπῆρξα προσκελκλημένος στὴν ἑορτὴ τῆς ἀποκαταστάσεως

2) Ἦλθα πράγματι ἀπὸ τὴν παραλία ἀπ’ εὐθείας στὴν (ἐργολαβικὴ) ἐργασία μου, μὲ ὁδικὸ ταξίδι 1,5 ὥρας μέσα στὴν ντάλα γιὰ νὰ εἶμαι στὴν ὥρα μου

3) Δὲν θὰ φόραγα τὸ (κατὰ τὰ ἄλλα ὄμορφο) κοστούμι ἐργασίας διότι εἶναι ἀπὸ χονδρὸ χειμερινὸ ὑφασμα καὶ κοντὰ στὰ 60 μου δὲν ἀντέχω καὶ πολὺ τὴν ζέστη καὶ τὴν ὑγρασία. Ἄλλωστε ἂν τὸ φόραγα ἀπὸ πρὶν ἴσως νὰ τσαλακωνόταν ἀπὸ τὸν ἱδρῶτα.

4) Ὅταν φθάσαμε δὲν εἶχε κανεὶς σκεφθεῖ ὅτι μπορεῖ νὰ διψᾶμε. Μετὰ ἀπὸ ὥρα ἔφεραν νερὸ. Δυστυχῶς τὸ ἐναπόθεσαν στὴν νοτιοανατολικὴ πλευρὰ τοῦ κήπου, ἴσως 1+ χιλιόμετρο μακρυὰ ἀπὸ τὰ καμαρίνια τῶν «ἐργατῶν». Ἐκείνη τὴν πορεία πρὸς τὸ νερὀ κατέγραψε ὁ φακὸς, ὥρα ποὺ ὁ κόσμος -πλὴν ἐλαχίστων- δὲν εἶχα ἀκόμη δεχθεῖ ἐπισκέπτες. Θὰ ἔβγαινα νὰ ἀγοράσω νεράκι ἀπ’ ἔξω, ἀλλὰ γιὰ λόγους ἀσφαλείας τὰ ΑΔΤ μας κρατοῦσε ἡ ἀσφάλεια εἰσόδου, ἄρα δὲν μποροῦσα οὔτε νὰ βγῶ οὔτε νὰ ξαναμπῶ.

5) Σήμερα τὸ πρωῒ διαπίστωσα πὼς μοιάζω μὲ γνωστὸ δημοσιογράφο-συντάκτη ἐπίσης γνωστῆς ἐφημερίδας, ποὺ ὁ ἄνθρωπος βρῆκε τὸν μπελά του (ἐκτὸς τὸ δικό μου σοκ)

6) Λυποῦμαι ποὺ ἔγινα ἀφορμὴ γιὰ τὸση ταραχή, δικαιολογημένη μερικῶς ἐὰν κανεὶς δὲν γνωρίζῃ πὼς ἡ φωτογραφία ἐλήφθη ἀρκετὰ πρὶν τὴν ἔναρξι τῆς ἐκδηλώσεως.

7) Λυποῦμαι ἐπίσης ποὺ ἔγινα ἀφορμὴ νὰ χυθῇ τόσο λεκτικὸ δηλητήριο στὸ διαδίκτυο.

Μὴν ἀνησυχῇτε ὅμως, τὰ κοστούμια μου εἶναι ὑπεράριθμα καὶ δὲν ὁδηγεῖς μὲ λουστρίνια, ἀλλὰ τὰ φέρνεις μαζί καὶ ντύνεσαι ὅταν πρέπει ὅπως πρέπει.

Ἄ! καὶ κάτι ἄλλο, τὴν Δημοκρατία δὲν τὴν κάνουν τὰ ροῦχα. Ρωτῆστε τὸν Κλεισθένη καὶ τὸν Περικλῆ γιὰ τὸ ποιά μάρκα κοστούμια προτιμοῦσαν. Ἐγὼ εἶμαι πιὸ κοντὰ μὲ τὴν σαγιονάρα… Καὶ ὄχι, δὲν πῆγα νὰ κάνω κάποια πολιτικὴ δήλωσι ἢ πρότασι. Εἶμαι μικρός καὶ ἱκανοποιημένος.

 

Από την πλευρά του, ο Κωνσταντίνος Κορίκης, που διδάσκει το elearning μάθημα  Social Media και Επικοινωνία στο Πανεπιστήμιο του Πειραιά, ήταν ο πρώτος που αποκάλυψε ποιος ήταν ο άνδρας στο Προεδρικό Μέγαρο, κάνοντας λόγο για κανιβαλισμό χωρίς όρια. «Σας παρουσιάζω τον Ιωάννη Στρατάκη. Είναι ο άνθρωπος που βρίζετε επειδή ήταν ασεβής. Είναι ο κορυφαίος βιολιστής της Συμφωνικής Ορχήστρας της ΕΡΤ, και στη φωτογραφία μπαίνει στο Προεδρικό για να παίξει, και προφανώς να αλλάξει σε ρούχα εργασίας. Ο κανιβαλισμός και η ανθρωποφαγία έχουν και όρια», έγραψε.

Δείτε την ανάρτησή του

 

Οι αντιδράσεις

Οι αντιδράσεις στο twitter ήταν πολλές, με κάποιους να μιλούν για ασέβεια και να διερωτώνται γιατί δεν απαγορεύτηκε η είσοδος στο Προεδρικό Μέγαρο στον άνδρα με τη βερμούδα και τη σαγιονάρα.

Ανάμεσα σε αυτούς και ο Άρης Πορτοσάλτε, που από την πρωινή εκπομπή του ΣΚΑΙ ζήτησε να ξηλωθεί η προεδρική φρουρά που επέτρεψε στον άνδρα να μπει στο Προεδρικό Μέγαρο με βερμούδα και σαγιονάρα. 

  

https://twitter.com/LILAXR/status/1551489877031768071?s=20&t=tzcJJff_y7272IPfsUsmkg

https://twitter.com/maryniovilk/status/1551315090124718080?s=20&t=TcIkPGCEHgYptB9URgezoA

Ελλάδα Τελευταίες ειδήσεις