Σε έξι πρωτοβουλίες, επενδύσεις και ενέργειες προκειμένου να υποστηρίξει την ηλεκτρική κινητικότητα, προχωρεί η Ford.
Το πλάνο της περιλαμβάνει προγραμματισμένη παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων στις εγκαταστάσεις της στην Κολωνία της Γερμανίας, που αναμένεται να είναι 1,2 εκατομμύρια οχήματα σε διάστημα έξι ετών, με μία συνολική προϊοντική επένδυση 2 δισεκατομμυρίων δολαρίων.
Οι υπάρχουσες εγκαταστάσεις παραγωγής θα εξοπλιστούν με νέες, ενεργειακά αποδοτικές λύσεις, οι οποίες θα επιφέρουν εξοικονόμηση άνω των 2.000 τόνων CO2, αλλά και περισσότερων από 2.600 MWh ηλεκτρικής ενέργειας ετησίως.
Η εγκατάσταση της Ford στην Κραϊόβα της Ρουμανίας θα διαδραματίσει επίσης πολύ σημαντικό ρόλο στα σχέδια εξηλεκτρισμού. Η μονάδα θα συνεχίσει την κατασκευή του Puma, ενώ θα ξεκινήσει την παραγωγή του αμιγώς ηλεκτρικού Ford Puma το 2024. Επίσης, το εργοστάσιο στη Βαλένθια της Ισπανίας, έχει ήδη αναδειχθεί ως η προτιμώμενη εγκατάσταση για τη συναρμολόγηση αυτοκινήτων στις εγκαταστάσεις της τα οποία θα βασίζονται στην αρχιτεκτονική ηλεκτρικών οχημάτων νέας γενιάς.
Η ηλεκτρική ενέργεια με την οποία τροφοδοτούνται σήμερα τα εργοστάσια της Ford στην Ευρώπη, είναι ήδη 100% ανανεώσιμη.
Το Blue Oval Charging Network της Ford, έχει αυτή τη στιγμή πάνω από 300.000 σημεία φόρτισης στην Ευρώπη, ενώ για τους εργαζόμενους της εταιρείας, 1.000 σταθμοί φόρτισης πρόκειται να προστεθούν στις ευρωπαϊκές εγκαταστάσεις της μέχρι το 2023.
Η Ford, τέλος, προσθέτει στο χαρτοφυλάκιό της τη χημεία μπαταριών σιδήρου φωσφορικού λιθίου (LFP), παράλληλα με την υπάρχουσα χημεία νικελίου κοβαλτίου μαγγανίου (NCM). Όλα αυτά, με στόχο την ελάχιστη απώλεια αυτονομίας και την μείωση της εξάρτησης από σπάνια όσο και κρίσιμα ορυκτά, όπως το νικέλιο.