Η FIAT στοχεύει να φέρει επανάσταση στην επαφή που έχει η μάρκα με τον πελάτη, μέσω μιας νέας εμπειρίας που μέσω της εικονικής πραγματικότητας δίνει την ευκαιρία κανείς να ανακαλύψει, διαμορφώσει και αποκτήσει το αυτοκίνητο που επιθυμεί με μια απλή επίσκεψη σε ένα απόλυτα ψηφιακό περιβάλλον.
Το πρώτο διαδραστικό κατάστημα αυτοκινήτου στο περιβάλλον metaverse είναι γεγονός. To FIAT MetaverseStore φέρνει την Ιταλική μάρκα στην πρωτοπορία αυτής της νέας τεχνολογίας, όπου ο ψηφιακός κόσμος συναντιέται με την πραγματικότητα για μια νέα, ακόμα πιο άνετη και πρακτική εμπειρία για τον αγοραστή.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Σημείο κλειδί συνεχίζει να αποτελεί ο ανθρώπινος παράγοντας, μέσω του FIAT Product Genious που είναι εκπαιδευμένος ώστε να δίνει απάντηση στις ερωτήσεις των πελατών.
«Στη FIAT για ακόμα μια φορά πρωτοπορούμε, προσφέροντας μια καινοτόμα και πρακτική εμπειρία. Το FIATMetaverse Store είναι το πρώτο του είδους στην αυτοκινητοβιομηχανία και αποτελεί ένα μαγικό ταξίδι στον κόσμο της FIAT. Φιλικό στη χρήση και κυρίως προσβάσιμο για όλους, το FIAT Metaverse Store κάνει πιο απλή και εξατομικευμένη την επαφή μας με τους πελάτες μας», δήλωσε ο κ. Olivier Francois, CEO της FIAT και CMO της Stellantis.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Η σύνθεση πραγματικών και ψηφιακών στοιχείων δίνει τη δυνατότητα πρόσβασης στον κόσμο της FIAT μόνο με ένα κλικ, σε πρώτη φάση στο fiat.it, ενώ ξεκινώντας από το πρώτο τρίμηνο του 2023 το πρόγραμμα θα επεκταθεί και σε άλλες αγορές.
Στο περιβάλλον του FIAT Metaverse Store ο πελάτης μπορείς να ανακαλύψει το αυτοκίνητο που τον ενδιαφέρει μέσω ψηφιακών μοντέλων υψηλής ανάλυσης, να μάθει περισσότερες πληροφορίες για την ηλεκτροκίνηση, αλλά και να δοκιμάσει τις λειτουργίες του προηγμένου συστήματος πολυμέσων που εφοδιάζει το αμιγώς ηλεκτρικό FIAT 500. Μπορεί ακόμα να διαμορφώσει το αυτοκίνητο σύμφωνα με τις προτιμήσεις του, αλλά και να ζήσει μια εικονική εμπειρία οδήγησης με το αυτοκίνητό του στην πίστα που βρίσκεται στην οροφή του ιστορικού εργοστασίου του Lingotto στο Τορίνο.
Με το FIAT Metaverse Store που δημιουργήθηκε σε συνεργασία με τη Microsoft και την Touchcast -κορυφαία εταιρεία στο χώρο του metaverse- η μάρκα συνεχίζει το ταξίδι της προς τη νέα εποχή της αυτοκίνησης, όπου η εμπειρία του πελάτη αποτελεί την κορυφαία προτεραιότητα. Τέλος, η διαδικτυακή εμπειρία συμπληρώνεται ιδανικά με την πραγματική εμπειρία οδήγησης που μπορεί να κάνει ο ενδιαφερόμενος στον πλησιέστερο εξουσιοδοτημένο διανομέα της FIAT.