Με εύστοχες επιχειρηματικές κινήσεις κι έμφαση στο λιανεμπόριο του μέλλοντος, η Πλαίσιο αντιμετωπίζει τις προκλήσεις της σύγχρονης εποχής, δρομολογώντας νέο επενδυτικό πλάνο για την επόμενη τριετία, που στο σύνολό του θα ξεπεράσει τα 30 εκατ. ευρώ. Μεταξύ άλλων, οι νέες επενδύσεις αφορούν εκσυγχρονισμό του δικτύου και ψηφιακή αναβάθμιση.
Μετά από την απόφασή της να οδηγήσει την Πλαίσιο εκτός Χρηματιστηρίου, η οικογένεια Γεράρδου παραμένει προσηλωμένη στην πελατοκεντρική φιλοσοφία που οδήγησε την εταιρεία στην κορυφή της επιτυχίας. Παράλληλα, εξακολουθεί να αφουγκράζεται τις ανάγκες της αγοράς, γι’ αυτό θεωρεί απαραίτητες τις νέες επενδύσεις, τις οποίες δρομολογεί.
Οι νέες επενδύσεις
Ειδικότερα, μέρος των κεφαλαίων θα χρησιμοποιηθούν για επενδύσεις στον τομέα των logistics, καθώς όσο αυξάνονται οι ηλεκτρονικές παραγγελίες, τόσο μεγαλώνουν και οι ανάγκες για νέα κέντρα διανομής και αποθήκευσης. Στο πλαίσιο της πολιτικής για άμεση παράδοση, είτε πρόκειται για μεγάλη συσκευή – όπως ένα ψυγείο ή ένα πλυντήριο – είτε μικρότερου μεγέθους συσκευή, – όπως για παράδειγμα ένα μίξερ χειρός ή ένα ηλεκτρονικό υπολογιστή – και ταυτόχρονα με την πολιτική παραλαβής της παλιάς συσκευής με προορισμό την ανακύκλωση, οι ανάγκες που δημιουργούνται είναι πολλαπλές και διευρυμένες. Ως εκ τούτου η Πλαίσιο επενδύει σε software και hardware για logistics, αλλά και σε personalization και CRM τεχνολογίες, με τελικό σκοπό την άμεση και βέλτιστη εξυπηρέτηση του πελάτη.
Οι επενδύσεις στον ψηφιακό μετασχηματισμό αποτελούν προτεραιότητα για την Πλαίσιο, κι από εκεί απορρέουν και οι νέες επενδύσεις που δρομολογεί σε πληροφοριακές υποδομές αλλά και σε μια νέα πλατφόρμα e-commerce.
Κανάλια διανομής
Παράλληλα, το επενδυτικό πλάνο προβλέπει επενδύσεις και στο δίκτυο των φυσικών καταστημάτων, που περιλαμβάνουν, από παρεμβάσεις για ανανέωση υφιστάμενων καταστημάτων όπου κρίνεται αναγκαίο, μέχρι την προσθήκη οικιακών συσκευών σε καταστήματα που μέχρι σήμερα δεν τις περιλαμβάνει η γκάμα προϊόντων τους. Την ίδια στιγμή, ανταποκρινόμενη στην ικανοποιητική επισκεψιμότητα που δέχεται στα φυσικά της καταστήματα, η Πλαίσιο περιλαμβάνει στο επενδυτικό της πρόγραμμα, τη διεύρυνση του δικτύου της, με την προσθήκη νέων σημείων πώλησης, σε νέες περιοχές.
Οι διπλές επενδύσεις σε ψηφιακά κανάλια και φυσικά καταστήματα προέκυψαν από τη σύγχρονη τάση που θέλει τον καταναλωτή να ψωνίζει τόσο από φυσικά καταστήματα, όσο και διαδικτυακά. Έτσι, καθώς το μέλλον της λιανικής «πατά» στην απρόσκοπτη πολυκαναλική εμπειρία, όπου ο πελάτης μπορεί να ψωνίζει την ώρα που θέλει, με τον τρόπο που θέλει και την ίδια στιγμή να παραλαμβάνει το προϊόν όπως θέλει, η Πλαίσιο επενδύει με προτεραιότητα να καλύψει τις διευρυμένες ανάγκες του καταναλωτή.
Εξάλλου, η Πλαίσιο αποτέλεσε την πρώτη αλυσίδα λιανεμπορίου στην Ελλάδα που προσέφερε πολλαπλά κανάλια εξυπηρέτησης στους καταναλωτές, με τη δραστηριότητά της να ξεκινά πολλά χρόνια πριν και συγκεκριμένα από το 1995 και το ηλεκτρονικό κατάστημα για πωλήσεις μέσω του διαδικτύου από το 1999. Από τότε, ακολούθησαν πολλές επενδύσεις στον τομέα των logistics για να καλύψουν τις νέες ανάγκες. Μόνο το 2022, εγκαινιάστηκαν δύο νέες υπηρεσίες παράδοσης, με τη μία να αφορά το live tracking, ενημερώνοντας τον πελάτη 30 λεπτά νωρίτερα από την παραλαβή και η άλλη να αφορά υπηρεσία απογευματινής παράδοσης (17:00-22:00) καθιστώντας την Πλαίσιο τον πρώτο retailer τεχνολογίας στην Ελλάδα με τέτοιου είδους υπηρεσίες.
Το όραμα
Με το βλέμμα στραμμένο στο μέλλον, η Πλαίσιο οραματίζεται να αποτελεί διαχρονικά μια καινοτόμο εταιρεία λιανικής. Ο στόχος της παραμένει ο πελάτης, επιδιώκοντας να προσφέρει υψηλής ποιότητας υπηρεσίες εξυπηρέτησης και προϊόντα σε χαμηλές τιμές, αλλά και πολύ καλή υποστήριξη σε after sales services. Η πορεία που έχει διαγράψει μέχρι σήμερα το επιβεβαιώνει, με αποκορύφωμα το 2021, που αποτέλεσε για την Πλαίσιο την καλύτερη χρονιά της τελευταίας 15ετίας.