Αίσθηση προκαλεί έγγραφο του ΟΣΕ, το οποίο βγήκε στη δημοσιότητα από την εκπομπή LIVE NEWS με τον Νίκο Ευαγγελάτο λίγο μετά την τραγωδία στα Τέμπη και αποκαλύπτει ότι ο Οργανισμός προμηθεύεται συσκευές ελέγχου των διακλαδώσεων στους σιδηροδρόμους όλης της χώρας.
Το έγγραφο του ΟΣΕ έχει ημερομηνία 2 Μαρτίου 2023, δηλαδή μόλις 2 ημέρες μετά την τραγωδία στα Τέμπη, και σε αυτό αναφέρεται η «προμήθεια επί τόπου και εγκατάσταση συσκευών εξωτερικού ελέγχου θέσης αλλαγής τροχίας σε υφιστάμενες αλλαγές τροχίας των Σιδηροδρομικών Σταθμών Πλατεώς, Άδενδρου, Αξιού, και Σίνδου του τμήματος γραμμής Πλατύ – Θεσσαλονίκης».
Δηλαδή, συσκευές που μπορούν να εντοπίζουν τα τρένα που κινούνται στο τμήμα του σιδηροδρόμου από το Πλατύ μέχρι τη Θεσσαλονίκη ανά πάσα στιγμή. Όμως, η προμήθεια φαίνεται ότι γίνεται… κατόπιν εορτής, αφού η τραγωδία είχε συμβεί λίγα 24ωρα πριν στα Τέμπη.
Δείτε το έγγραφο του ΟΣΕ:
Άδεια τα τρένα, ανύπαρκτοι οι επιβάτες
Τα τρένα μπορεί να έχουν ξεκινήσει και πάλι τα δρομολόγιά τους, όμως οι επιβάτες δεν μπαίνουν. Ειδικότερα, όπως αναφέρθηκε στο LIVE NEWS μέσα από το βαγόνι του Προαστιακού που εκτελεί το δρομολόγιο Πάτρα – Ρίο, η επιβατική κίνηση έχει έχει μειωθεί κατά 60% συγκριτικά με την περίοδο προτού ανασταλούν τα δρομολόγια.
Οι επιβάτες είναι διστακτικοί να επιβιβαστούν στα τρένα, την ώρα που πολλοί είναι εκείνοι που κάνουν παράπονα για μεγάλες καθυστερήσεις.
«Το χρησιμοποιώ εδώ και 10 χρόνια. Όταν δεν φτάνω στη δουλειά μου έγκαιρα, δεν θα το χρησιμοποιήσω ξανά. Από χθες είναι μεγάλες οι καθυστερήσεις, χθες μάλιστα χάθηκε και δρομολόγιο», δήλωσε επιβάτις του Προαστιακού στο LIVE NEWS.
Ωστόσο, φαίνεται ότι η δουλειά εξακολουθεί να γίνεται χειρόγραφα, αφού τα χαρτάκια που καθορίζουν τις διαδρομές πάνε και έρχονται, όπως το 1001 και το 1036.