Επιχειρήσεις

Ολυμπιακή Ζυθοποιία: Επενδύσεις 20 εκατ. ευρώ και το στοίχημα της ελληνικής Carlsberg

Με την παραγωγή της Carlsberg επί ελληνικού εδάφους- και ειδικότερα στο εργοστάσιο που διαθέτει στη Σίνδο -αρχής γενομένης από τα τέλη Ιανουαρίου 2023, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία χαράσσει εκ νέου τη στρατηγική ανάπτυξης, με προτεραιότητα και στις εξαγωγές, σχεδιάζοντας παράλληλα επενδυτικό πρόγραμμα ύψους 20 εκατ. ευρώ.

Στην επόμενη ημέρα αναφέρθηκε η διοίκηση της εταιρείας, στο πλαίσιο συνέντευξης τύπου, για το νέο λανσάρισμα της “ελληνικής” μπύρας Carlsberg.

Όπως τονίστηκε, το επενδυτικό πρόγραμμα με χρονοδιάγραμμα υλοποίησης τη διετία 2023 με 2024 αφορά κυρίως εργασίες αναβάθμισης του εργοστασίου, έρχεται μάλιστα σε συνέχεια προηγούμενων επενδύσεων ύψους 17 εκατ. ευρώ, που ολοκληρώθηκαν τη διετία 2021 με 2022.

Η παραγωγή από το εργοστάσιο της Θεσσαλονίκης, θα τροφοδοτεί τόσο την ελληνική αγορά, όσο και χώρες του εξωτερικού με προτεραιότητα στις αγορές της Μέσης Ανατολής, Νότιας Αμερικής και Αφρικής. Οι εξαγωγές εξάλλου, αποτελούν ένα δυνατό στοίχημα για την εταιρεία και ήδη το διάστημα 2018 με 2022 κατάφεραν ένα ικανοποιητικό ρυθμό αύξησης που έφθασε στο 37%.

Αναφορικά με την πορεία που καταγράφουν οι πωλήσεις, το 2022 αποτέλεσε μια καλή χρονιά, όπως αποτυπώθηκε στο ποσοστό αύξησης που έφθασε στο 11% έναντι του 2021, ενώ με αισιόδοξα μηνύματα ξεκίνησε και το 2023, με προσδοκίες να διατηρηθεί η κατανάλωση σε υψηλά επίπεδα, με τη συμβολή του τουρισμού και των καλών καιρικών συνθηκών.

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Επιχειρήσεις
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Newsit Blogs
Επιχειρήσεις: Περισσότερα άρθρα
Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΑΥΡΑ: Διακρίθηκε με 14 βραβεία στα Sports Marketing Awards & Sponsorship Awards
Για τη συνολική του προσφορά στον αθλητισμό ως επίσημος σύμμαχος ενυδάτωσης σε μεγάλες διοργανώσεις και κορυφαίους αθλητές, αλλά και για τις αποτελεσματικές επικοινωνιακές ενέργειες στο χώρο του Sports Marketing
Ο Χρήστος Μπαλατσός, Senior Brand Manager για το Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΑΥΡΑ στην Coca-Cola Τρία Έψιλον