Επιχειρήσεις

Ποτοποιία Βαρβαγιάννη και Τρικαλινός: Κοινό όραμα η διεθνής προβολή του ελληνικού ούζου και αυγοτάραχου

Οι εκπρόσωποι δύο εταιρειών με παράδοση στη γαστρονομία και την παραγωγή προϊόντων που προάγουν την Ελλάδα, θέτουν κοινούς στόχους, να προβάλλουν το ελληνικό ούζο και το αυγοτάραχο στις αγορές του κόσμου.

Στους παραπάνω στόχους για το ούζο και το αυγοτάραχο αναφέρθηκαν ο Γιάννης Βαρβαγιάννης, ένας εκ των τριών διαχειριστών της ποτοποιίας Βαρβαγιάννη και ο πρόεδρος της Trikalinos, Ζαφείρης Τρικαλινός, σε κοινή συνέντευξη Τύπου.

Επενδύσεις και στόχοι για το ούζο

Η ιστορική ποτοποιία Βαρβαγιάννης με ρίζες από το 1860 και 4,5 εκατ. τζίρο, προχώρησε σε rebranding και παράλληλα δρομολογεί νέες επενδύσεις με στόχο την αύξηση της παραγωγικής της δυναμικότητας έως και 3 φορές παραπάνω, καθώς και την είσοδο σε νέες αγορές.

Στην παρούσα φάση η ετήσια παραγωγή ούζου της εταιρείας, κυμαίνεται μεταξύ 50.000 και 55.000 9λιτρων κιβωτίων. Τα παραπάνω ανακοίνωσε μεταξύ άλλων ο κ. Γ. Βαρβαγιάννης, τονίζοντας ότι τον ερχόμενο Σεπτέμβριο ξεκινά στο Πλωμάρι η δημιουργία κάθετης μονάδας, μια επένδυση ύψους 1,5 εκατ. ευρώ, η οποία έχει υπαχθεί στις διατάξεις του νέου αναπτυξιακού νόμου.

Για τις προοπτικές του 2023, ο ίδιος εξέφρασε την αισιοδοξία του, καθώς, όπως είπε, οι πωλήσεις επιστρέφουν στα επίπεδα του 2019, που αποτέλεσε την καλύτερη χρονιά από πλευράς εισπράξεων. Την περίοδο της πανδημίας, οι πωλήσεις της εταιρείας έκαναν «βουτιά» σε ποσοστό που έφθασε στο 45%, δεδομένου ότι το ούζο αποτελεί κατ’ εξοχήν προϊόν που καταναλώνεται στην επαγγελματική εστίαση, σε ποσοστό που ανέρχεται στο 70% επί της συνολικής παραγωγής.

Στόχος της εταιρείας αποτελούν οι εξαγωγές όπου ήδη η παρουσία της εκτείνεται σε 22 χώρες. Αναφορικά με την τιμολογιακή πολιτική, όπως ανέφερε ο κ. Βαρβαγιάννης, μετά τις αυξήσεις σε ποσοστό που κυμάνθηκε στο 8,5% κάθε φορά, μία στις 31/12/21 και μία στις 31/3/22, ο όμιλος τώρα δεν σχεδιάζει άλλη αύξηση.

Το αυγοτάραχο σε νέα κανάλια

Με παρουσία σε περισσότερες από 42 χώρες, το αυγοτάραχο Trikalinos, με τζίρο που υπολογίζεται στα 2 εκατ. ευρώ περίπου, αποτελεί πρεσβευτή της ελληνικής γαστρονομίας και όπως τόνισε ο κ. Ζ. Τρικαλινός, ο εκλεκτός αυτός μεζές του Αιτωλικού με τις ευεργετικές ιδιότητες, συνοδεύεται άριστα από ένα καλό ούζο ή τσίπουρο. Είναι το σύγχρονο delicatessen που κατακτά όλο και περισσότερες αγορές, από την κοντινή μας Ευρώπη, μέχρι τη μακρινή Ιαπωνία κι εγγύηση την οικογενειακή παράδοση 160 ετών. Όπως τόνισε ο κ. Τρικαλινός, η εταιρεία δεν σταματάει να επενδύει στην έρευνα και τη βελτίωση, σχεδιάζοντας και νέα προϊόντα, τα οποία όπως είπε, σύντομα θα λανσαριστούν στην αγορά.

Αξίζει να σημειωθεί, ότι κοινό στοιχείο της ποτοποιίας Βαρβαγιάννη και της εταιρείας Trikalinos αποτελεί το γεγονός ότι και οι δυο τους αποτελούν Μέλη της πρωτοβουλίας ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ.

Επιχειρήσεις
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Δείτε επίσης
Επιχειρήσεις: Περισσότερα άρθρα