Δευτέρα, 25 Νοε.
11oC Αθήνα

Μύκονος: Οι επιχειρηματίες παίρνουν τη «ρεβάνς» τον Αύγουστο – Γ. Θεοχάρης «Μετά την πτώση, η άνοδος»

Μύκονος: Οι επιχειρηματίες παίρνουν τη «ρεβάνς» τον Αύγουστο  – Γ. Θεοχάρης «Μετά την πτώση, η άνοδος»

«Η Μύκονος είναι ένα ισχυρό brand name και το αποδεικνύει, καθώς τη μειωμένη τουριστική κίνηση των μηνών Μαΐου – Ιουλίου, διαδέχεται η πληρότητα του Αυγούστου, η οποία με τη σειρά της αναμένεται να επηρεάσει θετικά την κατανάλωση στην εστίαση και τη διασκέδαση». Με αυτά τα λόγια ο πρόεδρος του Συνδέσμου Εστίασης και Διασκέδασης Μυκόνου Γιάννης Θεοχάρης μεταφέρει στο newsit.gr το κλίμα που επικρατεί στο νησί των Ανέμων, τονίζοντας ότι «σε αντίθεση με τους πρώτους μήνες της φετινής σεζόν, σήμερα που μιλάμε, το νησί βουλιάζει».

Ο ίδιος επιβεβαιώνει τα νούμερα που καταγράφηκαν στην έναρξη της φετινής σεζόν, κι εξηγεί, ότι η μειωμένη τουριστική κίνηση που έφτασε σε ποσοστό της τάξης του 20% τον Απρίλιο και το Μάιο ήταν το αποτέλεσμα διεθνούς συγκυρίας και επηρέασε όχι μόνο τη Μύκονο, αλλά και άλλους δημοφιλείς προορισμούς παγκοσμίου εμβέλειας, τοποθετώντας στο κάδρο την Ίμπιζα, τη Μαγιόρκα και άλλες τοπ επιλογές.

Η πτωτική κίνηση στο νησί της Μυκόνου συνεχίστηκε και τον Ιούνιο με ποσοστό που διατηρήθηκε στο 20%, κυρίως λόγω των αντίξοων καιρικών συνθηκών, οι οποίες οδήγησαν σε αρκετές ακυρώσεις. Η μειωμένη τουριστική κίνηση και κατ’ επέκταση η κατανάλωση στον κλάδο της εστίασης διατηρήθηκε με μικρότερη ένταση τον Ιούλιο, ωστόσο, λίγο πριν την έλευση του Αυγούστου έρχεται η δικαίωση στον επιχειρηματικό κόσμο του νησιού, καθώς πλέον η πληρότητα αγγίζει το 100%.

Διαχρονική αξία

Ο κ. Θεοχάρης, μιλά για το brand Μύκονος και απαντώντας σε όσους μιλούν για «καταστροφή» του νησιού τονίζει ότι «αυτό που χτίστηκε από τους επαγγελματίες εδώ και τόσα χρόνια δεν μπορεί να καταρριφθεί από τη μία μέρα στην άλλη». «Η Μύκονος αποτελεί έναν από τους πιο hot προορισμούς διεθνώς κι αυτό δεν αλλάζει, όπως το επιβεβαιώνουν όχι μόνο οι πληρότητες αλλά και οι αφίξεις τεράστιων κρουαζιερόπλοιων σε καθημερινή βάση, κατακλύζοντας το νησί με χιλιάδες τουρίστες». Αρκεί να αναφερθεί, ότι μόνο κατά τις πρώτες 11 μέρες του Ιουλίου έφτασαν στη Μύκονο 33 κρουαζιερόπλοια.

Τις πληρότητες που, σε αρκετές περιπτώσεις αγγίζουν πλέον το 100%, φέρνοντας χαμόγελα σε ξενοδόχους κι επιχειρηματίες του τουρισμού, επιβεβαιώνουν και οι ιδιοκτήτες ξενοδοχειακών μονάδων, οι οποίοι τονίζουν στο newsit.gr ότι η έκρηξη τουριστών δεν αφορά μονάχα τον εξωτερικό τουρισμό, αλλά και τον εσωτερικό, καθώς όλο και πιο πολλοί Έλληνες τοποθετούν τη Μύκονο στις πρώτες επιλογές των διακοπών τους.

Επιχειρήσεις Τελευταίες ειδήσεις