Δευτέρα, 25 Νοε.
15oC Αθήνα

Ξενοδοχεία: Δέκα λάθη που διώχνουν τους επισκέπτες

Ξενοδοχεία: Δέκα λάθη που διώχνουν τους επισκέπτες

Ο προγραμματισμός ενός ταξιδιού είναι πολλές φορές μια διαδικασία που απαιτεί να διαθέσεις αρκετό από το χρόνο σου για να φροντίσεις πως όλα θα λειτουργήσουν ρολόι από την διαμονή μέχρι την μετακίνηση.

Υπάρχουν όμως και περιπτώσεις που οι ίδιοι οι ξενοδόχοι σαμποτάρουν τις υπηρεσίες τους, κάνοντας την εμπειρία από… περίεργη έως δυσάρεστη για τον επισκέπτη.

Ας δούμε 10 λάθη που μπορούν να σε κάνουν να μην κλείσεις ξανά δωμάτιο σ’ ένα ξενοδοχείο.

Οι παραπλανητικές φωτογραφίες στα ξενοδοχεία: Μπορεί να είναι γνωστό ρητό για όλο τον κόσμο πως μια εικόνα ισούται με χίλιες λέξεις, αλλά οι παραπλανητικές φωτογραφίες είναι σίγουρα η εξαίρεση που επιβεβαιώνει τον κανόνα.

Ένα δωμάτιο που δεν έχει καμία απολύτως ομοιότητα, με τα στιγμιότυπα που διαφημίζονται κατά την κράτηση, είναι ο ορισμός της κακής διαφήμισης και η σίγουρη απώλεια ενός μελλοντικού πελάτη.

Ο ρόλος της καθαριότητας: Το κυριότερο ίσως χαρακτηριστικό που αναζητά, ο πελάτης μιας ξενοδοχειακής μονάδας είναι η καθαριότητα στο χώρο του.

Αν το δωμάτιο στο οποίο θα τακτοποιηθεί, παρουσιάζει εικόνα που δείχνει εγκατάλειψη με ακαθάριστα μπάνια και πατώματα, όπως και ταλαιπωρημένα κλινοσκεπάσματα, θα έχει ως αποτέλεσμα όχι μόνο να μην ξανά επισκεφτεί το μέρος, αλλά και πιθανότατα να αποχωρήσει αυτοστιγμεί.

Ο κατάλληλος κλιματισμός: Η διατήρηση της κατάλληλης θερμοκρασίας σε ένα δωμάτιο, είναι αδιαμφισβήτητα ένα από τα πιο ουσιώδη σημεία που θα κάνουν την παραμονή σου εκεί κάτι παραπάνω από ευχάριστη.

Για τον λόγο αυτό η σωστή λειτουργία του κλιματιστικού πρέπει να είναι κάτι παραπάνω από δεδομένη καθ’ όλη την διάρκεια του έτους, για να μην λειτουργεί ταυτόχρονα το δωμάτιο ως σάουνα ή παγοθεραπεία.

Διαβάστε περισσότερα στο exploringgreece.tv.

Παράξενες Ειδήσεις Τελευταίες ειδήσεις