Ο Δημήτρης Ματεμτζής πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ομίλου Intrafashion που αναπτύσσει το σήμα Pink Woman, μιλά στη Μαίρη Παπακωνσταντίνου και το newsit.gr για το μέλλον της ελληνικής βιομηχανίας μόδας, το μεγάλο στοίχημα να πρωταγωνιστήσει στη διεθνή αγορά, αλλά και για το success story του brand name που τον οδήγησε να εξελιχθεί από στέλεχος της αγοράς σε ιδιοκτήτη.
Ο ίδιος αναλύει τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα του ελληνικού ρούχου κι εστιάζει στην ικανότητα των εγχώριων εταιρειών να γνωρίζουν καλύτερα το γούστο της Ελληνίδας καταναλώτριας έναντι πολυεθνικών ομίλων, αλλά και στην ευελιξία τους να προσαρμόζουν τις ποσότητες που παράγουν σε σχέση με τη ζήτηση.
Κάνοντας μια αναδρομή στην περίοδο που στην Ελλάδα μεσουρανούσε ο κλάδος της κλωστοϋφαντουργίας και η παραγωγή έτοιμου ενδύματος και φθάνοντας στο σήμερα, ο κ. Ματεμτζής πιστεύει ότι η χώρα μας μπορεί να επιστρέψει στην επιτυχία του παρελθόντος εφόσον υπάρξει οργανωμένο σχέδιο, καθώς ο Έλληνας έχει στο DNA του το επιχειρείν.
Σχολιάζοντας από την άλλη τις δυσκολίες του κλάδου, τόνισε ότι αυτή τη στιγμή το μεγάλο πρόβλημα, όπως και σε αρκετούς άλλους κλάδους, αποτελεί η εξεύρεση ανθρώπινου δυναμικού.
Ενδιαφέρον σημείο της συνέντευξης αποτέλεσε το σκεπτικό με το οποίο ο κ. Ματεμτζής αποφάσισε να αγοράσει την Intrafashion και να εξελιχθεί ο ίδιος από στέλεχος της αγοράς σε ιδιοκτήτη, σε μια δύσκολη χρονική στιγμή, καθώς η πανδημία Covid βρισκόταν στο ξεκίνημά της.
Από τη δεινή και ζημιογόνα θέση στην οποία βρισκόταν η αλυσίδα Pink Woman το 2019, λειτουργώντας 75 καταστήματα και πραγματοποιώντας πωλήσεις 18 εκατ. ευρώ, σήμερα το δίκτυο αριθμεί 115 καταστήματα και ο στόχος των πωλήσεων για το 2023 ξεπερνά τα 40 εκατ. ευρώ.
Δείτε ολόκληρη τη συνέντευξη: