Ένα καινούργιο κατάστημα ΑΒ Βασιλόπουλος «νέας γενιάς» 2.800 τ.μ. λειτούργησε κοντά στον Κόμβο Αμαρουσίου, ολοκληρώνοντας επένδυση 12 εκατ. ευρώ, ενώ το προσεχές διάστημα η εταιρεία ολοκληρώνει την ανακαίνιση του καταστήματος στο Ελληνικό έκτασης 5.000 τ.μ. και παράλληλα ετοιμάζει και νέες ανακαινίσεις.
Για το ολοκαίνουργιο ΑΒ Βασιλόπουλος του Αμαρουσίου και τη στρατηγική της εταιρείας να μετατρέψει σε «νέας γενιάς» όσα καταστήματα του δικτύου ξεπερνούν τα 2.000 τ.μ., μίλησε σε εκπροσώπους του Τύπου ο διευθύνων σύμβουλος Νίκος Λαβίδας, με αφορμή τα προγραμματισμένα για τις 30/11 εγκαίνια του καταστήματος.
Πρόγραμμα ανακαίνισης
Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά «Δέκα περίπου καταστήματα του δικτύου ΑΒ που ξεπερνούν τα 2.000 τ.μ. με μεγαλύτερο αυτό του Ελληνικού που φθάνει τα 5.000 τ.μ. θα μετατραπούν σε «νέας γενιάς». Εκτός από τα καταστήματα Αττικής, το πρόγραμμα ανακαίνισης αφορά κι ένα μεγάλο κατάστημα εκτός Αττικής, κίνηση που θα ολοκληρωθεί το 2024. Το πρόγραμμα ανακαινίσεων ξεκίνησε από τα ιδιόκτητα καταστήματα, προβλέπεται ωστόσο να επεκταθεί και στα franchise καταστήματα του δικτύου.
Επενδύσεις 50 εκατ. ευρώ
Για φέτος είχαν προγραμματιστεί επενδύσεις 50 εκατ. ευρώ, που μεταξύ άλλων προβλέπουν 4 νέα εταιρικά καταστήματα και 47 franchise. Στην παρούσα φάση, το δίκτυο ΑΒ Βασιλόπουλος αριθμεί 571 καταστήματα, εκ των οποίων τα 260 λειτουργούν με franchise.
Σε βάθος χρόνου και για τη διετία 2023 με 2025 προβλέπεται η λειτουργία 198 νέων καταστημάτων, εκ των οποίων τα 16 θα είναι εταιρικά και τα 182 franchise, επένδυση συνολικού ύψους 181 εκατ. ευρώ.
Σχετικά με το κατάστημα του Αγίου Όρους, σύμφωνα με το σχεδιασμό της διοίκησης, θα ανοίξει τις πόρτες του το πρώτο δίμηνο του 2024.
Στον Κόμβο Αμαρουσίου
Όσον αφορά το νέο κατάστημα Αμαρουσίου, που μόλις λειτούργησε, η εταιρεία ανέγειρε το κτίριο σε οικόπεδο ιδιοκτησίας του Ιδρύματος Μιμικοπούλου, το οποίο απέκτησε με δικαίωμα χρήσης 15 ετών, κατόπιν διαγωνισμού. Προγραμματιζόταν να λειτουργήσει νωρίτερα, ωστόσο λόγω της πανδημίας, υπήρξαν καθυστερήσεις, με αποτέλεσμα να αυξηθεί και το κόστος της επένδυσης από τα 7 εκατ. που αρχικά προβλεπόταν στα 12 εκατ. ευρώ.
Το κατάστημα ΑΒ σχεδιάστηκε με βάση τους βασικούς πυλώνες της στρατηγικής της εταιρείας, που εστιάζουν στο καλό για την Υγεία και τον Πλανήτη, καλό για τον Τόπο, καλό για να Κερδίζει ο καταναλωτής, αναπτύσσοντας τα παρακάτω σημεία του καταστήματος: Sushi Bar, με ποιότητα και προσιτές τιμές, «Λαϊκή» που αποτελεί το οπωροπωλείο στην είσοδο του καταστήματος, το οποίο πλαισιώνεται από τα τμήματα των Τυριών και Αλλαντικών και το Delicatessen, Κρεοπωλείο, Φούρνος, Αρμονία, με ανανεωμένη εμφάνιση, προσφέρει πάνω από 1.700 βιολογικά προϊόντα για υγιεινές και βιώσιμες επιλογές, Κελάρι κι άλλα.