Για τις ανάγκες ενός ρόλου, η Λένα Παπαληγούρα δεν δίστασε να επισκεφτεί με ψυχίατρο το Δρομοκαΐτειο για να παρακολουθήσει από κοντά περιστατικά, ώστε να κατανοήσει αυτό για το οποίο θα «μιλούσε» μέσα από την παράσταση. Η εμπειρία, είπε, η σόκαρε.
Αυτή δεν ήταν η πρώτη φορά που η Λένα Παπαληγούρα απευθυνόταν σε ειδικούς για να μπορέσει να κατανοήσει έναν από τους ρόλους της. Το είχε κάνει και όταν έπαιξε σε παράσταση για το trafficking και σε ένα επεισόδιο της 10ης εντολής.
Μιλώντας στο «I love Σου Κου», η γνωστή πρωταγωνίστρια μίλησε για το πώς προσεγγίζει τους δύσκολους ρόλους αλλά και για την εμπειρία στο Δρομοκαΐτειο όπου βρέθηκε για να κατανοήσει πλήρως τις πτυχές της ηρωίδας για την οποία και βραβεύτηκε στον μονόλογο «Κατερίνα».
«Όταν κάναμε μια παράσταση για το trafficking και ύστερα έκανα ένα επεισόδιο για το ίδιο θέμα στην «10η εντολή» με τον Πάνο Κοκκινόπουλο, προκειμένου να κατανοήσουμε το θέμα και να μπορέσει το αποτέλεσμα πραγματικά να είναι πιστό σε αυτά που συμβαίνουν, είχαμε πάει με τον Γιώργο Παλούμπη να απευθυνθούμε σε ειδικούς που φροντίζουν γυναίκες οι οποίες έχουν ξεφύγει από τέτοια κυκλώματα.
Μου έστελναν μετά μηνύματα πάρα πολλοί άνθρωποι ότι αυξήθηκαν οι καταγγελίες των γυναικών που κακοποιούνται από αυτό το επεισόδιο. Οπότε λες πως αν έχει μια δύναμη αυτό το μέσο, ας την χρησιμοποιούμε και προς αυτήν την κατεύθυνση.
Για μένα αυτό ήταν και από τα μεγαλύτερα δώρα σε αυτή τη δουλειά. Ότι δηλαδή μια γυναίκα μπορεί να είδε το επεισόδιο και πραγματικά να κινητοποιήθηκε να φύγει από την κατάσταση εγκλωβισμού στην οποία βρίσκεται», είπε η γνωστή ηθοποιός.
«Στην “Κατερίνα” είχα επίσης επισκεφθεί έναν ψυχίατρο, ο οποίος με είχε πάει και είχα δει περιστατικά στο Δρομοκαΐτειο γιατί ήθελα να τα κατανοήσω. Πώς γίνεται άλλωστε να παρουσιάσω κάτι στον κόσμο όταν εγώ η ίδια δεν έχω καταλάβει τι είναι αυτό για το οποίο μιλάμε;
Με σόκαρε αυτή η εμπειρία και από την άλλη με βοήθησε να καταλάβω πολλά πράγματα. Ως προς το υλικό του βιβλίου, για την παράσταση ήταν πολύ χρήσιμη αυτή η εμπειρία που είχα», κατέληξε.