Οικονομία

Κώστας Σκρέκας: «Στόχος μας είναι η αποκλιμάκωση του πληθωρισμού»

Σε ανάρτησή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ο υπουργός Ανάπτυξης, Κώστας Σκρέκας, αναφέρει σχετικά με το φαινόμενο του πληθωρισμού: «Στόχος μας είναι η αποκλιμάκωση του πληθωρισμού και η μείωση των τιμών στα ράφια των σούπερ μάρκετ, σε συνδυασμό με την εύρυθμη λειτουργία της αγοράς».

Η ανάρτηση του Κώστα Σκρέκα ανέβηκε κατόπιν της επίσκεψης του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη στην έδρα της Διυπηρεσιακής Μονάδας Ελέγχου της Αγοράς (ΔΙΜΕΑ) όπου προήδρευσε σύσκεψης και ενημερώθηκε τόσο για τους ελέγχους που διενεργούνται όσο και για τα μέτρα αντιμετώπισης αθέμιτων πρακτικών στην αγορά.

Όπως επισημαίνει ο υπουργός: «Είχα την χαρά και την τιμή να υποδεχθώ σήμερα, Δευτέρα 11 Δεκεμβρίου, τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, στο Υπουργείο Ανάπτυξης προκειμένου να ενημερωθεί αναλυτικά για το σημαντικό έργο που διενεργεί η Διυπηρεσιακή Μονάδα Ελέγχου Αγοράς. Περιγράψαμε τις δράσεις της κυβέρνησής μας για την αντιμετώπιση της ακρίβειας και τον σπουδαίο ρόλο που επιτελεί η ΔΙΜΕΑ στην προσπάθεια αυτή. Στόχος μας είναι η αποκλιμάκωση του πληθωρισμού και η μείωση των τιμών στα ράφια των σούπερ μάρκετ, σε συνδυασμό με την εύρυθμη λειτουργία της αγοράς».

Καταλήγοντας τόνισε ότι: «Σε μια περίοδο με απρόβλεπτες διακυμάνσεις, έχουμε πάρει σειρά μέτρων που τονώνουν τον ανταγωνισμό, αποτρέπουν φαινόμενα αισχροκέρδειας και ενδυναμώνουν τον καταναλωτή. Η ΔΙΜΕΑ εγγυάται την απρόσκοπτη εφαρμογή τους και τα έμπειρα στελέχη της είναι πολύτιμος αρωγός».

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Οικονομία
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Newsit Blogs
Οικονομία: Περισσότερα άρθρα
Charlotte Foucteau: Καινοτομία με σκοπό – Η Τεχνητή Νοημοσύνη αποκτά αξία όταν ενισχύει την ανθρώπινη εμπειρία
Η CEO της TP Greece, κατά τη συμμετοχή της στο Delphi Economic Forum 2025, ανέδειξε τον ρόλο της Τεχνητής Νοημοσύνης ως κινητήρια δύναμη στον επιχειρηματικό μετασχηματισμό, όταν αξιοποιείται με στόχο την πρόοδο, ενσυναίσθηση και ουσιαστική σύνδεση μεταξύ ανθρώπων και ψηφιακών εμπειριών
Η Σαρλότ Φουκτώ