Παρασκευή, 22 Νοε.
20oC Αθήνα

Το 31% των καταγγελιών των καταναλωτών αφορούν σε προϊόντα και υπηρεσίες

Το 31% των καταγγελιών των καταναλωτών αφορούν σε προϊόντα και υπηρεσίες

Η Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας (ΕΕΚΕ) δέχθηκε για το 2023 τις περισσότερες καταγγελίες για προϊόντα και υπηρεσίες, αλλά και για τραπεζικές συναλλαγές και τηλεπικοινωνίες.

Όπως επισημαίνεται σε ανακοίνωσή της ΕΕΚΕ, «με επιτυχία στέφθηκε και ακόμα μία χρονιά ο στόχος της ΕΕΚΕ να διεκδικήσει τα συμφέροντα των καταναλωτών στον τομέα των καταγγελιών ιδίως σε μία χρονιά που εργαζόμενοι – καταναλωτές έχουν περιορίσει στο ελάχιστο τις δαπάνες διατροφής και διαβίωσης και κατά συνέπεια, την πρόσβαση σε ποιοτικά προϊόντα (τρόφιμα, είδη πρώτης ανάγκης)».

Αναλυτικότερα, οι κατηγορίες που απασχόλησαν και ώθησαν τους καταναλωτές να προβούν σε καταγγελία κατά το 2023 είναι οι εξής:

  • Προϊόντα – Υπηρεσίες : 31,94%
  • Τραπεζικές Συναλλαγές: 25,86%
  • Τηλεπικοινωνίες: 25,48%
  • Υπηρεσίες Κοινής Ωφελείας: 8,75%
  • Ακίνητα: 2,66%
  • Τουριστικές Υπηρεσίες: 2,28%
  • Διάφορα: 1,52%
  • Ασφαλιστικά Συμβόλαια: 0.76%
  • Τρόφιμα: 0.76%

Η Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας υπογραμμίζει ότι διαχειρίστηκε το σύνολο των καταγγελιών που δέχτηκε το 2023, επιφέροντας στους καταναλωτές οικονομικό και ηθικό όφελος ενώ τους παρείχε εξατομικευμένη ενημέρωση και καθοδήγηση, για τα δικαιώματά τους.

Τέλος, σημειώνει στην ανακοίνωσή της ότι «ο καταναλωτής μπορεί να αντιστέκεται και να διεκδικεί». 

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Οικονομία Τελευταίες ειδήσεις