Πολιτική

Ευρωεκλογές 2024: Η στιγμή που Αφροδίτη Λατινοπούλου και Κώστας Καραμανλής ανταλλάσσουν χειραψία στο εκλογικό κέντρο

Η Αφροδίτη Λατινοπούλου ψήφισε για τις ευρωεκλογές στο ίδιο εκλογικό κέντρο με τον Κώστα Καραμανλή. Οι δυο τους μάλιστα, συναντήθηκαν μπροστά στις κάμερες.

Το εκλογικό της δικαίωμα άσκησε το πρωί η πρόεδρος του κόμματος «Φωνή Λογικής» και υποψήφια Ευρωβουλευτής, Αφροδίτη Λατινοπούλου. Αφού έφτασε στο 1ο Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης συνοδευόμενη από στελέχη του κόμματος και έριξε την ψήφο της, εμφανίστηκε αισιόδοξη για το τελικό αποτέλεσμα.

«Είμαι ιδιαίτερα συγκινημένη σήμερα, γιατί από σήμερα αλλάζει η Ελλάδα, αλλάζει η Ευρώπη και είναι μια νέα εποχή που επιτέλους θα επικρατεί η λογική. Πάμε δυνατά με τη Φωνή Λογικής» είπε μπροστά στις κάμερες.

Η αποχώρηση της κυρίας Λατινοπούλου συνέπεσε χρονικά με αυτή του πρώην πρωθυπουργού Κωνσταντίνου Καραμανλή, με τον οποίο και χαιρετήθηκαν. Οι δυο τους ψήφισαν στο ίδιο σχολικό συγκρότημα.

Η Αφροδίτη Λατινοπούλου αισιοδοξεί πως η «Φωνή Λογικής» θα πιάσει τον στόχο του 3% και θα καταφέρει να εκλέξει ευρωβουλευτή.

Πολιτική
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Newsit Blogs
Πολιτική: Περισσότερα άρθρα
Κλειστά τα σχολεία μέχρι τις 21 Φεβρουαρίου σε Σαντορίνη, Ίο, Ανάφη και Αμοργό
«Πρωτόγνωρο φαινόμενο, το παρακολουθούν οι επιστήμονες. Ο κρατικός μηχανισμός είναι σε εγρήγορση και παίρνουμε κάθε πρόσφορο προληπτικό μέτρο» τονίζει ο πρωθυπουργός στην ανάρτησή του στο Facebook
Κυριάκος Μητσοτάκης για σεισμούς στις Κυκλάδες: Κλειστά σχολεία μέχρι τις 21 Φεβρουαρίου σε Σαντορίνη, Ίο, Ανάφη και Αμοργό
Κυριάκος Μητσοτάκης για Τέμπη: Κάποιοι θέλουν να μας οδηγήσουν σε ζούγκλα – Δεν θα υποταχθώ στην εργαλειοποίηση ενός συλλογικού δράματος
«Ακούω τα μηνύματα διαμαρτυρίας, αρκεί να μένουν μακριά από σχέδια προσωπικής προβολής» τόνισε ο πρωθυπουργός σε συνέντευξή του στην «Καθημερινή»
Κυριάκος Μητσοτάκης για Τέμπη: Κάποιοι θέλουν να μας οδηγήσουν σε ζούγκλα – Δεν θα υποταχθώ στην εργαλειοποίηση ενός συλλογικού δράματος