Το ιστορικό και πολυτελές ξενοδοχείο στην περιοχή των Ιλισίων στην Αθήνα, μετά από 60 χρόνια με την ονομασία Hilton, αλλάζει όνομα από το 2025.
«The Ilisian» θα είναι η νέα ονομασία που θα έχει το ξενοδοχείο από το 2025, όταν και θα επαναλειτουργήσει. Πρόκειται για μια επένδυση ύψους 340 εκατ. ευρώ, η οποία περιλαμβάνει το ξενοδοχείο πέντε αστέρων «Conrad», ένα από τα κορυφαία brand του ομίλου Hilton.
Θα διαθέτει δωμάτια και σουίτες με θέα στην Αθήνα και την Ακρόπολη, παράλληλα με τις ιδιωτικές, πολυτελείς «επώνυμες» κατοικίες κάτω από τα brands του ομίλου «Conrad» και «Waldorf Astoria». Το ακίνητο θα περιλαμβάνει μία σύγχρονη λέσχη (club) μελών, πολλαπλές επιλογές γαστρονομικών και ψυχαγωγικών χώρων, μοναδικά καταστήματα και εμπειρίες αναψυχής και ευεξίας.
Το όνομα The Ilisian, εμπνευσμένο από το ποτάμι του Ιλισού καθώς και από τη γειτονιά των Ιλισίων, εκφράζει την διαχρονική σχέση του νέου προορισμού με την Αθήνα, τα Ιλίσια, και τους κατοίκους της περιοχής. Στόχος του The Ilisian είναι να εκφράσει τον κοσμοπολίτικο χαρακτήρα που είναι μέρος της ταυτότητας του κτιρίου, προσφέροντας ταυτόχρονα, εμπειρίες της αυθεντικής, μοντέρνας Αθήνας.
Η αποκάλυψη του ονόματος και των εμπειριών που δημιουργούνται εντός του The Ilisian παρουσιάστηκαν σε μία εκδήλωση που «ταξίδεψε» τους καλεσμένους από το 1963 στο μέλλον αυτού του τοπόσημου.
The Ilisian – Ένα οικοσύστημα εμπειριών
Στόχος του The Ilisian είναι να αναδείξει παγκοσμίως το μοντέρνο πρόσωπο της Αθήνας και να συμβάλει στο να καθιερωθεί μεταξύ των κορυφαίων επιλογών στην Ευρώπη για ταξίδια ή ακόμα και για μόνιμη διαμονή.
Το νέο ξενοδοχείο Conrad Athens αποκτά κάνει πρώτη φορά εμφάνιση στην Ελλάδα και θα περιλαμβάνει 278 δωμάτια και σουίτες με μοναδική θέα στην Αθήνα, καθώς και μία mega suite 400τ.μ. Αναπτύσσονται επίσης 18 ιδιωτικές κατοικίες Conrad Residences καθώς και 37 κατοικίες Waldorf Astoria Residences, στους υψηλότερους ορόφους του κτιρίου.
Στο The Ilisian θα υπάρχουν επίσης μια σύγχρονη λέσχη μελών, πολλαπλά εστιατόρια, επιλεγμένα καταστήματα, συνεδριακές εγκαταστάσεις, καθώς και χώροι άθλησης και ευεξίας, σε συνεργασία με κορυφαία ελληνικά και διεθνή brands.
Ο σχεδιασμός του The Ilisian βασίστηκε στις αρχές της βιώσιμης ανάπτυξης εφαρμόζοντας τις διεθνώς βέλτιστες πρακτικές ενεργειακής απόδοσης, με στόχο την επίτευξη πιστοποίησης LEED Gold. Η εικαστική και αρχιτεκτονική ταυτότητα του The Ilisian διατηρεί και αναδεικνύει όλα τα εμβληματικά στοιχεία του κτιρίου, όπως τις προσόψεις που φιλοτέχνησε ο Γιάννης Μόραλης.
Η ιστορία του ξενοδοχείου Hilton
Το Hilton άρχισε να κατασκευάζεται την περίοδο από το 1958 έως το 1963. Με την ανέγερση του, σήμανε την είσοδο της χώρας στην παγκόσμια τουριστική αγορά πολυτελείας, αποτελώντας και το ίδιο ένα κατεξοχήν σύμβολο της μεταπολεμικής ανάπτυξης της χώρας.
Τα εγκαίνια του πραγματοποιήθηκαν τον Απρίλιο του 1963, με τριήμερες εκδηλώσεις που συγκέντρωσαν εκλεκτούς καλεσμένους ανά τον κόσμο, και αποτέλεσαν κάτι πρωτόγνωρο για την κοινωνική ζωή της πόλης. Στην τελετή παρέστη και ο ίδιος ο ιδιοκτήτης της σειράς, Κόνραντ Χίλτον, ο οποίος είχε δηλώσει μεταξύ άλλων ότι «το ξενοδοχείο Χίλτον Αθηνών είναι το ωραιότερο Χίλτον του κόσμου».
Στα πρώτα χρόνια λειτουργίας του, είχε φιλοξενήσει αρκετές δημοφιλείς προσωπικότητες, όπως αρχηγούς κρατών, καλλιτέχνες και επιστήμονες διεθνούς κύρους. Από τον Αριστοτέλη Ωνάση, τον Φρανκ Σινάτρα, τον Ίνγκμαρ Μπέργκμαν έως τον Άντονι Κουίν.
Στην εκδήλωση που έγινε σήμερα, παρευρέθηκε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, αναφέροντας στην ομιλία του: «Το The Ilisian μετατρέπεται σε μία γέφυρα που ενώνει το παρόν με το παρελθόν, οδηγώντας συνολικά και την πρωτεύουσα σε ένα πιο ελπιδοφόρο μέλλον. Στο όραμα για μία Αθήνα φιλόξενη και επισκέψιμη 12 μήνες το χρόνο έρχεται να συνδράμει αυτή η πολύ σημαντική επένδυση. Η σύγχρονη λειτουργία του θα ξαναγίνει και αυτή με τον τρόπο της ένα μέρος της νέας εικόνας μιας χώρας που έχει ξανά νέους κα μεγάλους ορίζοντες. Με τη φροντίδα της πολιτείας, αλλά και την οραματική ματιά μιας υγιούς επιχειρηματικότητας, που με τη σειρά της εμπιστεύεται αυτή τη χώρα η οποία αλλάζει».
Την παρουσίαση του νέου προορισμού έκανε ο Πρόεδρος της TEMEΣ Α.Ε. Αχιλλέας Β. Κωνσταντακόπουλος, ο οποίος σημείωσε σχετικά: «Με μεγάλο σεβασμό στη μοναδική ιστορία αυτού του εμβληματικού κτιρίου, αισθανόμαστε την ευθύνη της αναγέννησής του, ώστε να συνεχίσει να αποτελεί έναν αγαπημένο προορισμό, δημιουργώντας αναμνήσεις για μια ζωή. Φιλοδοξία μας είναι να αποτελέσει ένα σημείο συνάντησης και έμπνευσης όπου οι διεθνείς επιρροές δένουν αρμονικά με τον τοπικό του χαρακτήρα».
Εκ μέρους της Hilton, ο Dino Michael, Senior Vice President & Global Category Head, Luxury Brands, μίλησε για την άφιξη των πολυτελών brands της Hilton στην Ελλάδα: «Η Hilton έχει παρουσία στην Αθήνα για περισσότερες από έξι δεκαετίες, και είμαστε πολύ περήφανοι για την εξέλιξη ενός τόσο σημαντικού τοπόσημου, στον χώρο του εμβληματικού πρώην Hilton Athens. Η πόλη είναι ένας ιδανικός προορισμός για τον σύγχρονο ταξιδιώτη που αναζητεί την πολυτέλεια, καθώς διαθέτει μοναδικό πολιτισμό και πλούσια ιστορία – και η εκπληκτική τοποθεσία του κτιρίου με θέα την Ακρόπολη δένει αρμονικά με τον σύγχρονο πολυτελή σχεδιασμό του. Είμαστε ενθουσιασμένοι που θα υποδεχθούμε τους επισκέπτες του τον επόμενο χρόνο».