Σε 31,7 εκατ. ευρώ ανήλθε ο τζίρος της εταιρείας Παπουτσάνης το α’ εξάμηνο του 2024 έναντι 32,2 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περίοδο του 2023 καταγράφοντας μικρή μείωση κατά 1,4%, με την αξία των εξαγωγών να αντιπροσωπεύει το 53% του συνολικού τζίρου.
Για το σύνολο του έτους, εκτιμάται ενίσχυση του τζίρος σε σχέση με το 2023, καθώς το δεύτερο εξάμηνο του 2024 θα είναι σε πλήρη εξέλιξη οι νέες συνεργασίες που ήδη υλοποιούνται.
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, η ολοκλήρωση του ισχυρού επενδυτικού πλάνου έχει δημιουργήσει την απαραίτητη ελεύθερη δυναμικότητα (περίπου 50% κατά μέσο όρο) θέτοντας τις κατάλληλες προϋποθέσεις για νέες συνεργασίες. Η εταιρεία βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις με μεγάλες πολυεθνικές και μικρότερες εταιρείες για νέα έργα που θα ενισχύσουν περαιτέρω τον κύκλο εργασιών και την κερδοφορία.
Σε επίπεδο κερδοφορίας για το πρώτο εξάμηνο του 2024 η διοίκηση αναμένει βελτιωμένα οικονομικά αποτελέσματα σε σχέση με τα αντίστοιχα του 2023 χάρη σε μια σειρά ενεργειών με στόχο τη βελτίωση κυρίως της μικτής κερδοφορίας.
Τα επώνυμα προϊόντα παρουσίασαν ισχυρή ανάπτυξη κατά 19% σε σύγκριση με το πρώτο εξάμηνο του 2023, η οποία οφείλεται κατά μεγάλο βαθμό στο brand ΑΡΚΑΔΙ, που με την είσοδο του στις νέες κατηγορίες φροντίδας ρούχων και υγρών πιάτων παρουσιάζει μία αύξηση πωλήσεων κατά 73%.
Εξαιρώντας το ΑΡΚΑΔΙ, οι πωλήσεις των επώνυμων προϊόντων προσωπικής περιποίησης Παπουτσάνης εμφανίζουν αύξηση 7% στην Ελλάδα σε σχέση με το πρώτο εξάμηνο του 2023, κερδίζοντας σταθερά μερίδιο σε αξία σε μία αγορά που κινείται με χαμηλότερους ρυθμούς ανάπτυξης (+3% σε αξία για το πεντάμηνο Ιανουαρίου-Μαΐου 2024 σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό με βάση τα στοιχεία αγοράς για το οργανωμένο λιανεμπόριο στις κατηγορίες που δραστηριοποιείται η Παπουτσάνης.
Οι εξαγωγές των επώνυμων προϊόντων Παπουτσάνης αναπτύσσονται δυναμικά στο πρώτο εξάμηνο του έτους καταγράφοντας ανάπτυξη κατά 34% σε σχέση με το αντίστοιχο εξάμηνο του 2023.
Ο πυλώνας των επώνυμων προϊόντων Παπουτσάνης αποτελεί στρατηγική προτεραιότητα και αναμένεται να ενισχυθεί περαιτέρω το έτος 2024, μέσω του εμπλουτισμού της γκάμας των προϊόντων, της δυναμικής διαφημιστικής υποστήριξης και της ενίσχυσης της παρουσίας μας στα καταστήματα.
Οι πωλήσεις των ξενοδοχειακών προϊόντων κινήθηκαν πτωτικά κατά 17% το πρώτο εξάμηνο του 2024, γεγονός που οφείλεται στις πωλήσεις ξενοδοχειακών προϊόντων τρίτων στο εξωτερικό, οι οποίες αν και παραμένουν σε ικανοποιητικά επίπεδα, παρουσιάζουν υστέρηση σε σχέση με την περσινή αντίστοιχη περίοδο λόγω έκτακτων μεμονωμένων παραδόσεων στις αρχές του 2023.
Οι πωλήσεις των επώνυμων ξενοδοχειακών προϊόντων Παπουτσάνης κινήθηκαν θετικά, παρουσιάζοντας ανάπτυξη των πωλήσεων κατά 4,5%, οδηγούμενες από τις εξαγωγές, οι οποίες έχουν σχεδόν διπλασιαστεί στο πρώτο εξάμηνο του 2024 (+87%) σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο, δημιουργώντας ισχυρές βάσεις για δυναμική ανάπτυξη και ενισχύοντας την παρουσία των brands της Παπουτσάνης στο εξωτερικό.
Αναφορικά με τα προϊόντα τρίτων (βιομηχανικές πωλήσεις, ιδιωτική ετικέτα), οι πωλήσεις της κατηγορίας αυτής περιορίστηκαν κατά 10%, τάση που οδηγείται από τις αγορές του εξωτερικού και η οποία αναμένεται να αντιστραφεί έως το τέλος του χρόνου. Οι πωλήσεις της κατηγορίας αυτής εκτιμάται ότι θα ενισχυθούν κατά το δεύτερο εξάμηνο, λόγω της πλήρους εξέλιξης νέας συνεργασίας με μεγάλη πολυεθνική εταιρεία.
Οι πωλήσεις της κατηγορίας των σαπωνομαζών αυξήθηκαν κατά 9% σε σχέση με το πρώτο εξάμηνο του 2023. Στόχος της εταιρείας παραμένει η συνεχής διεύρυνση του πελατολογίου και η περαιτέρω ανάπτυξη των συνθετικών σαπωνομαζών.
Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ