Επιχειρήσεις

Allianz: Κατά 7,5% αυξήθηκαν τα κέρδη το β’ τρίμηνο 2024

Η Allianz παρουσίασε αυξημένα κέρδη το β’ τρίμηνο του 2024 χάρη στην ενίσχυση τους από τις δραστηριότητες ασφάλισης ζωής – υγείας και διαχείρισης περιουσιακών στοιχείων, σύμφωνα με δημοσίευση του Bloomberg.

Συγκεκριμένα, τα καθαρά κέρδη της Allianz ανήλθαν σε 2,513 δισ. ευρώ για το β’ τρίμηνο του 2024 έναντι 2,337 δισ. ευρώ το αντίστοιχο τρίμηνο του 2023, παρουσιάζοντας αύξηση κατά 7,5%. Οι μέσες εκτιμήσεις των αναλυτών ήταν για 2,367 δισ. ευρώ.

Επιπλέον, τα λειτουργικά κέρδη της Allianz ανήλθαν σε 3,93 δισ. ευρώ (4,3 δισ. δολάρια), σημειώνοντας αύξηση κατά 3,8% το β’ τρίμηνο του 2024 σε σχέση με το 2023, σύμφωνα με σημερινή (8.8.2024) ανακοίνωση της εταιρείας.

Παράλληλα, η Allianz επιβεβαίωσε σήμερα ότι το 2024 στοχεύει σε λειτουργικά κέρδη μεταξύ 13,8 και 15,8 δισ. ευρώ. Σχεδιάζει, επίσης, να επεκτείνει τις φετινές επαναγορές μετοχών έως και 1,5 δισ. ευρώ, σύμφωνα με προηγούμενη δήλωσή της την Τετάρτη (7.8.2024).

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Allianz, Oliver Bäte (Όλιβερ Μπατ), αναμένεται να θέσει νέους στόχους για την εταιρεία τον Δεκέμβριο, μετά την αύξηση του ποσοστού διανομής μερίσματος.

Τον Ιούλιο, η Allianz αποκάλυψε σχέδια για την αγορά πλειοψηφικού πακέτου μετοχών της Income Insurance της Σιγκαπούρης. Η Fitch Ratings αναμένει ότι η προτεινόμενη εξαγορά θα «ενισχύσει την παρουσία της Allianz στην Ασία, μια περιοχή που χαρακτηρίζεται ως στρατηγικά σημαντική για την ανάπτυξη του ομίλου», ανέφερε σε σημείωμά της τον περασμένο μήνα.

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Επιχειρήσεις
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Newsit Blogs
Επιχειρήσεις: Περισσότερα άρθρα
Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΑΥΡΑ: Διακρίθηκε με 14 βραβεία στα Sports Marketing Awards & Sponsorship Awards
Για τη συνολική του προσφορά στον αθλητισμό ως επίσημος σύμμαχος ενυδάτωσης σε μεγάλες διοργανώσεις και κορυφαίους αθλητές, αλλά και για τις αποτελεσματικές επικοινωνιακές ενέργειες στο χώρο του Sports Marketing
Ο Χρήστος Μπαλατσός, Senior Brand Manager για το Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΑΥΡΑ στην Coca-Cola Τρία Έψιλον
Η Nova ξεκινά πρωτοβουλία αποτίμησης της οικονομικής επίπτωσης των φυσικών καταστροφών και του ρόλου της τεχνολογίας στην πρόληψη
Η πρωτοβουλία της Nova, είναι βασισμένη σε εις βάθος μακροοικονομική, κοινωνική και περιβαλλοντική έρευνα της κλιματικής κρίσης στην Ελλάδα και στα πλεονεκτήματα της πρόληψης έναντι της αποκατάστασης, σε συνεργασία με την ελληνική επιστημονική κοινότητα
Ο Γιώργος Λάμπρου