Η σορός της Χάνα Λιντς του τελευταίου αγνοούμενου από το ναυάγιο του Bayesian στο Παλέρμο της Σικελίας βρέθηκε λίγο πριν το μεσημέρι της Παρασκευής (23.08.2024) σε καμπίνα του πολυτελούς γιοτ.
Σύμφωνα με το lastampa.it, πρόκειται για την κόρη του Βρετανού μεγιστάνα, Χάνα Λιντς, η οποία εξακολουθούσε να ήταν αγνοούμενη στο πολύνεκρο ναυάγιο. Τη σορό της 18χρονης εντόπισαν δύτες της πυροσβεστικής. Το στο σώμα βρισκόταν επίσης μέσα στο ιστιοφόρο και η κοπέλα είχε εγκλωβιστεί όπως και τα άλλα θύματα, μέσα σε μία από τις καμπίνες. Η ανάσυρση της σορού βρίσκεται σε εξέλιξη
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
H Χάνα Λιντς, 18 ετών, είναι κόρη του Βρετανού μεγιστάνα Μάικ Λιντς και ήταν το τελευταίο άτομο που αγνοούταν μετά το ναυάγιο με τους 7 νεκρούς. Ο πατέρας της είχε οργανώσει το ταξίδι το οποίο και κατέληξε σε τραγωδία.
Από τους 22 επιβαίνοντες, βγήκαν ζωντανοί οι 15, μεταξύ των οποίων η σύζυγος του Μάικ Λιντς, Άντζελα Μπακαρές.
Οι ιταλικές Αρχές στο μεταξύ εξετάζουν τώρα το ενδεχόμενο της ανθρωποκτονίας εξ αμελείας για το πολύνεκρο ναυάγιο.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Σύμφωνα με την Daily Mail, η Εισαγγελία του Termini Imerese, με επικεφαλής τον Αμπρότζιο Καρτόζιο, ερευνά γιατί το πολυτελές σκάφος ανετράπη κοντά στο λιμάνι του Πορτιτσέλο λίγο πριν από τις 5 το πρωί της περασμένης Δευτέρας (19.08.24).
Σημειώνεται ότι αύριο, Σάββατο (24.08.24) οι Εισαγγελείς θα δώσουν συνέντευξη, όπως μεταδίδει το Sky News.
Άφησαν ανοιχτά τα φινιστρίνια κι αγκυροβόλησαν κοντά στην ακτή και όχι στο λιμάνι
Από την πλευρά του, ο CEO της κατασκευάστριας εταιρείας του υπερπολυτελούς ιστιοφόρου, Giovanni Costantino, θεωρεί ότι το ναυάγιο ήταν αποτέλεσμα μίας αλληλουχίας λαθών από το πλήρωμα, καθώς – όπως υποστήριξε – το σκάφος είχε φτιαχτεί για να αντέχει ακόμη και τυφώνες.
«H είδηση αυτή με έφερε από τη μία σε κατάσταση θλίψης, από την άλλη αδυνατώ να την πιστέψω. Αυτό το επεισόδιο φαίνεται ακατανόητο από τεχνικής άποψης αλλά και ως προς το πώς συνέβη. Ως κατασκευαστής των ”Perini”, γνωρίζω πολύ καλά πώς αυτά έχουν σχεδιαστεί και κατασκευαστεί. Τα ιστιοφόρα είναι γνωστό ότι είναι απολύτως ασφαλή», τόνισε ο COE της «Italian Sea Group», ο Giovanni Costantino.
Ο ίδιος εκτίμησε ότι η τραγωδία προκλήθηκε από μία αλυσίδα ανθρώπινων λαθών.
«Ενώ η καταιγίδα είχε προβλεφθεί από τους μετεωρολόγους, αγκυροβόλησαν πολύ κοντά στην ακτή και όχι στο ασφαλές λιμάνι, ενώ άφησαν ανοιχτά τα φινιστρίνια, με συνέπεια το σκάφος μέσα σε 16 λεπτά από τότε που ο άνεμος άρχισε να το χτυπάει να πάρει νερό και να βυθιστεί» είπε.