Παρασκευή, 6 Σεπτ.
30oC Αθήνα

Οι κολόνες στη Χαριλάου Τρικούπη σαπίζουν και περιμένουν τα τρόλεϊ από το 1984

Οι κολόνες στη Χαριλάου Τρικούπη σαπίζουν και περιμένουν τα τρόλεϊ από το 1984

Νέες αποκαλύψεις φέρνει στο φως το newsit.gr σχετικά με το δίκτυο του τρόλεϊ και τις κολόνες που διαβρώνονται και σαπίζουν, μετατρέποντας δρόμους και πεζοδρόμια σε ενδεχόμενες παγίδες θανάτου για τους πεζούς.

Στην καρδιά της Αθήνας, στην οδό Χαριλάου Τρικούπη, έναν από τους πιο πολυσύχναστους του κέντρου, οι κολόνες στέκουν όρθιες και παραδομένες στη φθορά του χρόνου, περιμένοντας να περάσει το τρόλεϊ από το 1984!

Το τρόλεϊ που δεν πέρασε ποτέ

Η διέλευση των ηλεκτρικών λεωφορείων από τη Χαριλάου Τρικούπη αποφασίστηκε στα μέσα της δεκαετίας του 1980, προκειμένου να αποσυμφορηθεί η κίνηση της περιοχής.

Κατασκευαστική εταιρεία ανέλαβε να στήσει τις κολόνες και αργότερα τοποθετήθηκαν και τα καλώδια, ενώ το οδόστρωμα σκάφτηκε για να μπουν τα «μάτια της γάτας» και να σημανθεί ο λεωφορειόδρομος. Όμως η στενότητα του δρόμου και η δυσαρέσκεια των επιχειρηματιών της περιοχής για την απομάκρυνση των σταθμευμένων οχημάτων, έβαλαν μπλόκο στο τρόλεϊ που δεν πέρασε ποτέ.

Από τότε η κολόνες βρίσκονται εκεί, χωρίς να τις συντηρεί κανένας! Και αυτό γιατί, πλέον συντηρούνται μόνο οι κολόνες που παρουσιάζουν εμφανές πρόβλημα, δηλαδή είναι λίγο πριν την κατάρρευση, όπως είπαν στο newsit.gr οδηγοί των τρόλεϊ.

Ουσιαστικά, όταν οι οδηγοί βλέπουν μια κολόνα να παίρνει κλίση, ειδοποιούν το τμήμα συντήρησης για να την αποκαταστήσει, αφού δεν μπορεί να περάσει το τρόλεϊ. Κι αυτό, αν δεν έχει πέσει ήδη, όπως έγινε στη Νέα Φιλαδέλφεια τραυματίζοντας μια 14χρονη ή όπως έχει γίνει σε άλλα σημεία της Αθήνας, χωρίς ευτυχώς τραυματισμό.

Στη Χαριλάου Τρικούπη, σε μια γραμμή που δεν χρησιμοποιείται και δεν… εποπτεύεται έστω από τους οδηγούς, ποιος ελέγχει τη στατικότητα αυτών των τεράστιων όγκων από σίδερο;

Ακριβώς η ίδια κατάσταση εντοπίζεται και στην οδό Γρηγορίου Ξενόπουλου στο Νέο Ψυχικό, με τις κολόνες να τοποθετούνται πριν 40 χρόνια, σύμφωνα με το τότε σχέδιο επέκτασης γραμμών και τελικά να μη χρησιμοποιούνται ποτέ.

Ο κίνδυνος ελλοχεύει καθημερινά για εκατοντάδες πολίτες, πεζούς και οδηγούς.

Και όλα αυτά την ώρα που η ΟΣΥ «σφυρίζει αδιάφορα» στα ερωτήματα που θέτει μέσα από τα ρεπορτάζ του από εχθές το newsit.gr, σχετικά με την τύχη του έργου αντικατάστασης των στύλων, που δεν ολοκληρώθηκε ποτέ, παρά τη χρηματοδότηση που είχε λάβει η χώρα μας από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων.

Ελλάδα Τελευταίες ειδήσεις