Για τη δραστηριότητα του στον κλάδο των αερομεταφορών, αλλά και την αγορά των πρώην αεροσκαφών των Ολυμπιακών Αερογραμμών μιλάει σε συνέντευξή του στο newsit.gr ο Κύπριος επιχειρηματίας και ιδρυτής του ομίλου Zela Aviation Ανδρέας Χριστοδουλίδης. Πριν από μερικά χρόνια, ο κ. Χριστοδουλίδης ίδρυσε την Zela Jet που παρέχει υπηρεσίες ναυλωμένων πτήσεων, με το κόστος της απλής μετάβασης από την Αθήνα στην Μύκονο να διαμορφώνεται σε περίπου 4.000 ευρώ.
Για τη Zela Aviation, που μετράει 18 χρόνια λειτουργίας, διευκρινίζει ότι αντικείμενο της εταιρείας είναι η εκμίσθωση και πώληση αεροσκαφών προς αεροπορικές εταιρείες, όπως και η ναύλωση αεροσκαφών από ταξιδιωτικούς πράκτορες.
Τα πρώην αεροσκάφη της Ολυμπιακής
Ο κ. Χριστοδουλίδης αναφέρεται και στο εγχείρημα που αφορά τα πρώην αεροσκάφη της Ολυμπιακής Αεροπορίας. «Είμαι εδώ για να επενδύσω στην Ελλάδα» σημειώνει, έχοντας αγοράσει τρία από τα τέσσερα αεροσκάφη που ανήκαν στον στόλο των Ολυμπιακών Αερογραμμών και προορίζονταν για σκραπ. «Θα ήταν σαν να πουλούσαμε την Ακρόπολη. […] Είναι κληρονομιά της Ελλάδας που πρέπει να θυμόμαστε εμείς, τα παιδιά μας και τα εγγόνια μας» λέει χαρακτηριστικά.
Όπως προσθέτει, το πρώτο αεροπλάνο (σ.σ.: BAC 1-11) βρίσκεται στο Λαύριο, αποτελώντας σημείο ενδιαφέροντος της πόλης. Το δεύτερο αεροσκάφος, ένα Boeing 727 έχει τοποθετηθεί στην Λεωφόρο Βουλιαγμένης, ενώ το τρίτο, το ιστορικό Β-737-200 (SX -BCA) «Apollon» σύντομα πρόκειται να αξιοποιηθεί ως δημόσιο έκθεμα.
Ο επικεφαλής της Zela Aviation σημειώνει ότι σύντομα πρόκειται να αποκτήσει και το τέταρτο πρώην αεροπλάνο της Ολυμπιακής, το Boeing 747 (Jumbo jet) που θα τοποθετηθεί στην έκταση του Ελληνικού. Πρόκειται για τον Jumbo που 9 Αυγούστου του 1978 θα έπεφτε στην Αθήνα. «Το παρέλαβε προσωπικά ο Ωνάσης. Σε αυτό είχε μεταφερθεί η σορός του» σχολιάζει.
Το αεροπλάνο της «Ήλιος»
Περιγράφοντας τις δύσκολες στιγμές που βίωσε κατά την τριακονταετή δραστηριοποίησή του στις αερομεταφορές, ο Ανδρέας Χριστοδουλίδης σημειώνει ότι η πιο δραματική αφορούσε τη συντριβή του αεροπλάνου της εταιρείας «Ήλιος» που είχε ιδρύσει.
Όπως τονίζει, οχτώμησι μήνες πριν τη συντριβή του αεροπλάνου στο Γραμματικό, τον Αύγουστο του 2005, προχώρησε στην πώληση της εταιρείας για προσωπικούς λόγους.