Μειώνονται τα εκκρεμή αιτήματα προς την Εφορία και επιταχύνεται η εξυπηρέτηση των πολιτών με την ανάπτυξη και λειτουργεία περισσότερων ψηφιακών εφαρμογών, σύμφωνα με την ανακοίνωση της ΑΑΔΕ.
Σημειώνεται ότι, μόνο τις δύο πρώτες ημέρες λειτουργίας της ψηφιακής διακοπής εργασιών μιας επιχείρησης, ολοκληρώθηκαν μέσω της εφαρμογής 1450 σχετικές διαδικασίες. Πρόκειται για διαδικασίες, οι οποίες βρίσκονταν στη λίστα των εκκρεμών αιτημάτων προς την ΑΑΔΕ.
Με δεδομένη την επιτάχυνση της διεκπεραίωσης των εκκερεμών αιτημάτων, και την προώθηση μεγάλου μέρους αυτών σε ΔΟΥ εκτός Αττικής, ο αριθμός των εκκρεμοτήτων προς τους πολίτες μειώνεται σημαντικά κάθε μέρα.
Εκτιμάται ότι, με τη θέση σε λειτουργία και άλλων ψηφιακών εφαρμογών, το θέμα με τα εκκρεμή αιτήματα θα αποκατασταθεί σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα.