Παρασκευή, 15 Νοε.
19oC Αθήνα

Ena Athletics: Τα παπούτσια είναι μόνο η αρχή για την startup του Λάτση

Ena Athletics: Τα παπούτσια είναι μόνο η αρχή για την startup του Λάτση

«Τα παπούτσια είναι μόνο η αρχή», σημείωσε χθες (14.11.2024) ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Ena Athletics, Θωμάς Θωμαΐδης, στο Ολυμπιακό Μουσείο του Golden Hall με αφορμή το λανσάρισμα του πρώτου ελληνικού παπουτσιού τρεξίματος υψηλών προδιαγραφών (supershoe) και τα εγκαίνια του πρώτου φυσικού καταστήματος της εταιρείας.

Στο Golden Hall άνοιξε το πρώτο της κατάστημα η ελληνική startup, Ena Athletics, η οποία αποτελεί επένδυση του Ομίλου Λάτση στον τομέα των αθλητικών ειδών με μετοχικό κεφάλαιο ύψους 145.000 ευρώ. «Όλα αυτά που βλέπετε σήμερα δε θα ήταν δυνατά χωρίς τη συμβολή του Αλέξανδρου Λάτση», σχολίασε σχετικά ο κ. Θωμαΐδης λανσάροντας το νέο αθλητικό τους παπούτσι σε 6 χρώματα (λευκό, μαύρο, μπεζ, λαδί, καφέ, πορτοκαλί) που ονομάζεται Proto Runner 1 και κοστίζει 230 ευρώ.

Αξίζει να σημειωθεί ότι στην επένδυση συμμετέχουν και ο Θωμάς Θωμαΐδης, ο Peter Puppe και ο Manuele Bianchi, ο οποίος είναι και ο σχεδιαστής της ελληνικής εταιρείας, ενώ το Διοικητικό Συμβούλιο της Ena Athletics αποτελείται από τον κ. Θωμαΐδη, τον Ευάγγελο Χρόνη, που είναι συνεργάτης του κ. Λάτση και την Αργυρώ Αναγνώστου.

Όσον αφορά το logo της εταιρείας, ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Ena Athletics τόνισε: «Το λογότυπο μας είναι “Born in Greece”, γιατί θέλουμε να αναδείξουμε αυτά που προσφέρει η Ελλάδα, αυτά που κάνουν τη χώρα μας διαφορετική, να αντλήσουμε έμπνευση από αυτή και τις αξίες της».

 

«Για αρχή θα είμαστε μόνο στην Ελλάδα και προφανώς θα υπάρχει διάθεση μέσω διαδικτύου και στο εξωτερικό», ανέφερε ο κ. Θωμαΐδης, εξηγώντας πως θα κινηθούν ανάλογα με την απήχηση των προϊόντων της εταιρείας. «Θέλουμε να κάνουμε λίγες και σωστές κινήσεις», δήλωσε ο Πρόεδρος.

Μιλώντας για τους στόχους της επόμενης χρονιάς για την Ena Athletics, ο ίδιος υπογράμμισε ότι «του χρόνου θέλουμε ο κόσμος να μας έχει επιλέξει». Σημειώνεται ότι στον μαραθώνιο της Κυριακής (10.11.2024) περίπου 300 δρομείς πήραν το ρίσκο να φορέσουν τα αθλητικά παπούτσια της Ena Athletics, μίας άγνωστης μέχρι στιγμής μάρκας για τον ελληνικό λαό, που στο τέλος του αγώνα η εταιρεία έλαβε πολύ θετικά σχόλια για τα supershoes της, σύμφωνα με τον κ. Θωμαΐδη.

Στην ιστοσελίδα της εταιρείας αναφέρεται ότι δίνεται μεγάλη έμφαση στη βιωσιμότητα, με τα supershoes να κατασκευάζονται σύμφωνα με τα πιο αυστηρά πρότυπα, από ανακυκλωμένα και βιολογικά υλικά, που είναι φιλικά προς το περιβάλλον. Ο κ. Θωμαΐδης επεσήμανε: «Για να χτίσουμε ένα παπούτσι αξιόπιστο για αυτές τις αποστάσεις χρειάστηκαν πάρα πολλές δοκιμές». 

Επιχειρήσεις Τελευταίες ειδήσεις