Η Cupra, η μάρκα επιδόσεων που δημιούργησε η Seat στον όμιλο VW, αλλά κινείται αυτόνομα και ιδιαιτέρως δυναμικά, έχει ξεκινήσει προκαταρκτικές συνομιλίες με την Penske Automotive Group για συνεργασία πριν από την είσοδο στην αγορά των ΗΠΑ μέχρι το τέλος της δεκαετίας.
Από το λανσάρισμά της το 2018, η Cupra έχει πουλήσει πάνω από 750.000 αυτοκίνητα, με πολύ επιτυχημένη πορεία στην Ευρώπη, και τώρα θέλει να κατακτήσει και τις ΗΠΑ.
Σημειώνω ότι η μάρκα έχει επίσης μεγάλη επιτυχία εκτός Ευρώπης, σε αγορές όπως το Μεξικό και η Τουρκία, ενώ το 2022 έκανε το πρώτο της σημαντικό βήμα στην παγκοσμιοποίηση, όταν ξεκίνησε να δρα στην Αυστραλία.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Cupra, Γουέιν Γκρίφιθς επισήμανε ότι «Κάνοντας προκαταρκτικές συζητήσεις με την Penske Automotive Group, διερευνούμε ευκαιρίες με τον καλύτερο δυνατό συνεργάτη, με το σωστό δίκτυο διανομής για να παρουσιάσουμε την Cupra σε μια νέα γενιά Αμερικανών που λατρεύουν το αυτοκίνητο. Η ηγετική θέση του ομίλου Penske Automotive στη βιομηχανία και η εμπειρία με τον όμιλο Volkswagen καθιστούν αυτή τη προσπάθεια μια πολλά υποσχόμενη πιθανή συνεργασία».
Η γκάμα της μάρκας αποτελείται από αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτερικής καύσης (ICE), plug-in υβριδικά (PHEV) και αμιγώς ηλεκτρικά (BEV) που έχουν τολμηρή σχεδίαση και δυναμικές επιδόσεις.
Στη γκάμα περιλαμβάνεται το Cupra Ateca, ένα σπορ SUV, το Cupra Leon, πρόσφατα επανασχεδιασμένο με 100% Cupra DNA και το Cupra Formentor, το μοντέλο με τις περισσότερες πωλήσεις και το μοντέρνο σύμβολο της μάρκας. Επίσης, διαθέτει και το Cupra Born, το πρώτο 100% ηλεκτρικό όχημα της μάρκας, ενώ λανσάρισε το Cupra Tavascan, το πρώτο πλήρως ηλεκτρικό SUV coupe της μάρκας και το Cupra Terramar, ένα σπορ, ηλεκτρικό SUV. Το επόμενο μοντέλο θα είναι το Cupra Raval, η ριζοσπαστική ερμηνεία της μάρκας για ένα αστικό ηλεκτρικό όχημα.