Ο Μαρκ Κουκουρέγια πρωταγωνιστεί φέτος με την Τσέλσι στην Premier League και πλέον η ομάδα του φαίνεται να διεκδικεί τον τίτλο, με τον ίδιο να γίνεται όμως πρόσφατα viral και για τους λάθος λόγους.
Στο παιχνίδι της Τσέλσι με την Τότεναμ, ο Κουκουρέγια γλίστρησε δύο φορές στα πρώτα λεπτά, με την ομάδα του να δέχεται ισάριθμα γκολ και παρότι στη συνέχεια ανέτρεψε το σκορ, η εικόνα του Ισπανού ποδοσφαιριστή να αλλάζει παπούτσια, έκανε το γύρο του κόσμου.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ο ίδιος ανέβασε μάλιστα μετά το ματς μία φωτογραφία με τα παπούτσια του στα σκουπίδια, κάνοντας πλάκα για τα γλιστρήματά του, αλλά το γεγονός είχε σοβαρές επιπτώσεις για τη γνωστή εταιρεία αθλητικών ειδών, Puma.
Το λανσάρισμα των νέων Puma συνέπεσε με την… γκάφα του Κουκουρέγια και οι πωλήσεις τους έπεσαν δραματικά, γεγονός που ανάγκασε τον παίκτη να κάνει ένα νέο διαφημιστικό σποτ για να… εξιλεωθεί. Η εταιρεία αποφάσισε να διακωμωδήσει την υπόθεση και εμφάνισε τον Ισπανό πρωταθλητή Ευρώπης να σφουγγαρίζει το χορτάρι του γηπέδου.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
«Το θέμα δεν είναι πως γλιστράς, αλλά πως επανακάμπτεις», έγραψαν έτσι στη λεζάντα, προσπαθώντας να αλλάξουν τη… συζήτηση για τα νέα παπούτσια του brand.
(@pumafootball) December 15, 2024
Ο Κουκουρέγια εξιλεώθηκε πάντως και αγωνιστικά, σκοράροντας στο τελευταίο παιχνίδι της Τσέλσι, η οποία “μετρά” πια πέντε σερί νίκες στην Premier League.