Τη δημιουργία περισσότερων καινοτομιών κατά τη φετινή χρονιά περιλαμβάνει το επιχειρηματικό πλάνο του ομίλου Resoul Hellas, όπου ανήκουν οι καφεστίες ΕΛ ΓΚΡΕΚΟ, ο εξοπλισμός υπαίθριων αθλητικών δραστηριοτήτων Terra Nation και οι ψησταριές υγραερίου Campingaz.
Όπως αναφέρει στο newsit.gr, ο πρόεδρος του ομίλου Άνθιμος Δημητριάδης, στόχος είναι να μεγιστοποιηθεί η απόλαυση της εμπειρίας κατανάλωσης ελληνικού καφέ. Προς την κατεύθυνση αυτή, το 2003 η εταιρεία παρουσίασε στην ελληνική αγορά την καφεστία ΕΛ ΓΚΡΕΚΟ που συρρίκνωσε το μερίδιο αγοράς των παραδοσιακών μπλε καμινέτων υγραερίου. Το 2018, η εταιρεία λάνσαρε τα δικά της προϊόντα, επιδιώκοντας να «ανατρέψει το πώς αντιλαμβανόμαστε και πώς πίνουμε τον ελληνικό καφέ» σημειώνει ο κ. Δημητριάδης.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Οι καινοτομίες της εταιρείας, που αποτελούν καρπό έρευνας και ανάπτυξης (R&D), περιλαμβάνουν την αυτόματη μηχανή «Ελ Γκρέκο BRIQI» που τυποποιεί τη διαδικασία παρασκευής ελληνικού καφέ.
«Ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος να γίνεται ο ελληνικός καφές; Μπορεί να υπάρχουν οι πληροφορίες, αλλά είναι διάσπαρτες, δεν είναι θεμελιωμένες. Και εάν ήταν, πώς θα μπορούσε κάποιος να τις τηρήσει; Δηλαδή να βάζει τις ακριβώς ίδιες ποσότητες υλικών, να είναι πάντα φρεσκοτριμμένος ο καφές, να κάνει τις συγκεκριμένες αναδεύσεις και βρασμούς για να βγάλει το συγκεκριμένο αποτέλεσμα» εξηγεί, περιγράφοντας το σκεπτικό πίσω από τη δημιουργία του «Ελ Γκρέκο BRIQI».
Μιλώντας για το μερίδιο αγοράς του ελληνικού καφέ, ο κ. Δημητριάδης σημειώνει πως, παρά τη διαφαινόμενη κυριαρχία άλλων προϊοντικών κατηγοριών, παραμένει σημαντικό, έχοντας καταγράψει ήπια μόνο υποχώρηση σε βάθος δεκαετιών.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
«Τη δεκαετία του ’90, που δεν υπήρχε ο εσπρέσο, το μερίδιο του ελληνικού ήταν 47%. Σήμερα, 35 χρόνια μετά, το μερίδιο του ελληνικού στην ελληνική αγορά είναι 33%. Το προϊόν παραμένει αγαπητό» τονίζει. Η Resoul Hellas πρόκειται σύντομα να λανσάρει μία αναβαθμισμένη τεχνολογικά εκδοχή της αυτόματης μηχανής «Ελ Γκρέκο BRIQI», η οποία θα έχει μικρότερο μέγεθος και θα είναι περισσότερο εύχρηστη. Στα νέα ροφήματα της εταιρείας ανήκει και ο κρύος ελληνικός καφές.
Ο κ. Δημητριάδης δηλώνει πως αξιολογεί την επέκταση της εταιρείας στο εξωτερικό, στην Γερμανία, την Αγγλία, αλλά και την Αμερική. «Εκτός από τους Έλληνες ομογενείς, υπάρχουν και όσοι αναζητούν τον ελληνικό καφέ» σχολιάζει.
Σχετικά με τα είδη υπαίθριας δραστηριότητας Terra Νation, ο πρόεδρος του ομίλου Resoul Hellas Άνθιμος Δημητριάδης λέει χαρακτηριστικά πως το συγκεκριμένο brand διαθέτει πολλούς πιστούς καταναλωτές, ενώ, πολλοί δυσκολεύονται να αντιληφθούν πως είναι ελληνικό.
2,5 εκατομμύρια καταναλωτές
H Resoul Hellas αποτελεί μετεξέλιξη της οικογενειακής εταιρείας που ίδρυσαν τη δεκαετία του 1980 ο Νίκος και η Γεωργία Δημητριάδου. Κατά την εταιρεία, σχεδόν 2,5 εκατ. καταναλωτές παρασκευάζουν καθημερινά τον ελληνικό καφέ, χρησιμοποιώντας τις συσκευές υγραερίου της εταιρείας.
Ακόμη, 1 στους 3 λάτρεις της φύσης και του camping χρησιμοποιεί τον εξοπλισμό Terra Nation, ενώ 2 στους 10 χρησιμοποιούν καθημερινά ψησταριές υγραερίου Campingaz.