Με άνοδο τζίρου κατά 12,5% έκλεισε το 2024 η Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων (Βίκος), όπως ανακοίνωσε χθες (7.2.2025) ο Vice President της εταιρείας, κ. Κωνσταντίνος Σεπετάς, σε δημοσιογραφική συνάντηση στην έκθεση HORECA 2025.
Συγκεκριμένα, ο κ. Σεπετάς ανέφερε ότι η Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων (Βίκος) εμφάνισε δυναμική ανάπτυξη, με τον κύκλο εργασιών της (τζίρο) να φτάνει τα 127,19 εκατ. ευρώ το 2024 από 113,06 εκατ. ευρώ το 2023, σημειώνοντας αύξηση 12,5%.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Παράλληλα, το Φυσικό Μεταλλικό Νερό Βίκος εδραίωσε την κυριαρχία του στην ελληνική αγορά, κατακτώντας την πρώτη θέση με εντυπωσιακό μερίδιο αγοράς 20,4% το 2024, σύμφωνα με επίσημα στοιχεία της NielsenIQ.
Γενικά η αγορά του φυσικού νερού γνώρισε μία ανάπτυξη 10,2%, με τον συνολικό όγκο της κατηγορίας να ανέρχεται σε 915.639.567 λίτρα το 2024, από 831.261.542 λίτρα το 2023.
Αναφορικά με την ιδιωτική ετικέτα που βρίσκεται στην τρίτη θέση της αγοράς εμφιαλωμένου νερού στην Ελλάδα στον τομέα της λιανικής, παρουσίασε πτωτική πορεία κατά 0,9 μεριδιακές μονάδες και κατέγραψε μερίδιο 16,3% στη διάρκεια της περασμένης χρονιάς.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Όσον αφορά το φυσικό μεταλλικό νερό Βίκος, αυτό αναπτύχθηκε κατά 18,7%, με τον όγκο του να αυξάνεται από 157,52 λίτρα το 2023 σε 187,01 λίτρα το 2024, αφήνοντας τον δεύτερο επώνυμο ανταγωνιστή πίσω κατά 1,7 μονάδες. Τα επιπλέον 30 εκατ. λίτρα προήλθαν από σούπερ μάρκετ (20 εκατ. λίτρα) και από μικρά σημεία λιανικής (10 εκατ. λίτρα).
Ωστόσο, η δυναμική ανάπτυξη της μάρκας Βίκος δεν περιορίζεται μόνο στην πρωτοκαθεδρία του φυσικού μεταλλικού νερού, αλλά επεκτείνεται στρατηγικά και σε άλλες κατηγορίες. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η Βίκος Cola, η οποία σημείωσε ανάπτυξη 14,36% το 2024, κατακτώντας μερίδιο αγοράς της τάξεως του 6,7%. Το προϊόν αυτό κατέγραψε υψηλές πωλήσεις στην αγορά των σούπερ μάρκετ, όπου η ανάπτυξη ανήλθε σε 17,88%.
Επιπλέον, στην κατηγορία των Mixers το Βίκος Pink Grapefruit κατέκτησε τις προτιμήσεις των καταναλωτών, σημειώνοντας μια εντυπωσιακή αύξηση 121,74% το 2024 στην ανταγωνιστική κατηγορία των mixers.
Συνεχίζοντας την πορεία καινοτομίας και την ανταπόκριση στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών, η μάρκα Βίκος παρουσίασε το νέο της προϊόν, το Cool Tea, το οποίο κυκλοφόρησε σε τρεις γεύσεις – Λεμόνι, Ροδάκινο και Πράσινο Τσάι με Λεμόνι χωρίς ζάχαρη.
Αυτή τη στιγμή το νέο προϊόν έχει ήδη τοποθετηθεί σε δύο αλυσίδες, σύμφωνα με τον Vice President της Ηπειρωτικής Βιομηχανίας Εμφιαλώσεων, ο οποίος δήλωσε ότι το καλοκαίρι του 2025 θα λανσαριστεί άλλη μία νέα εξωτική γεύση.
Σχετικά με τις επενδύσεις της εταιρείας για το 2025, ο κ. Σεπετάς δήλωσε ότι το επενδυτικό πλάνο ύψους 100 εκατ. ευρώ βρίσκεται σε εξέλιξη και θα έχει ολοκληρωθεί το 2026.
Ειδικότερα, ο ίδιος τόνισε ότι ολοκληρώνονται οι ενέργειες για την νέα αποθήκη αναψυκτικών της εταιρείας, 10.000 τ.μ., στο Καλπάκι των Ιωαννίνων, ενώ έχουν βγει και οι άδειες για τα νέα κτήρια, που αφορούν στις νέες γραμμές παραγωγής νερού στο Περίβλεπτο, ώστε μέχρι το τέλος της χρονιάς να έχουν και εκεί παραγωγή.