Επιχειρήσεις

Ψηφιακό Δελτίο Αποστολής: Τα νεότερα δεδομένα που πρέπει να γνωρίζουν οι επιχειρήσεις

Η εφαρμογή του Ψηφιακού Δελτίου Αποστολής θα γίνει σε δύο φάσεις

Η ψηφιοποίηση των δελτίων αποστολής είναι μία αλλαγή που περιμένουν εδώ και καιρό οι ελληνικές επιχειρήσεις. Η δοκιμαστική περίοδος συνεχίζεται και η καθολική εφαρμογή των ηλεκτρονικών παραστατικών διακίνησης αγαθών αναμένεται να ολοκληρωθεί μέσα στο 2025. Για χιλιάδες επιχειρήσεις μάλιστα, τα Ψηφιακά Δελτία Αποστολής θα γίνουν υποχρεωτικά από την άνοιξη κιόλας.

Ας δούμε αναλυτικά τι ισχύει σήμερα σχετικά με το Ψηφιακό Δελτίο Αποστολής.

Ψηφιακό Δελτίο Αποστολής: Οι τελευταίες εξελίξεις

Οι επιχειρήσεις που θα κληθούν να εφαρμόσουν το Ψηφιακό Δελτίο Αποστολής πρέπει να γνωρίζουν πως η υλοποίηση του μέτρου γίνεται σε δύο φάσεις. Στην α’ φάση εντάσσονται οι:

  • Επιχειρήσεις με τζίρο πάνω από 200.000 ευρώ
  • Επιχειρήσεις που διακινούν φάρμακα και ιατρικά αναλώσιμα, ενεργειακά προϊόντα, οικοδομικά υλικά, ελαιόκαρπο και ελαιόλαδο

Στη β’ φάση εντάσσονται όλες οι υπόλοιπες επιχειρήσεις που δεν ανήκουν στις παραπάνω κατηγορίες.

Σε ό,τι έχει να κάνει με τις ημερομηνίες εφαρμογής του μέτρου, οι επιχειρήσεις της α’ φάσης μπορούν προαιρετικά να χρησιμοποιούν το Ψηφιακό Δελτίο Αποστολής μέχρι τις 31 Μαρτίου 2025. Από την 1η Απριλίου και έπειτα είναι υποχρεωτική η διαβίβαση στην ψηφιακή πλατφόρμα myDATA, των δεδομένων της ψηφιακής παρακολούθησης και διακίνησης αγαθών. Αντίστοιχα, για τις επιχειρήσεις που ανήκουν στη β’ φάση, η διαβίβαση είναι προαιρετική μέχρι τις 30 Σεπτεμβρίου 2025, ενώ από την 1η Οκτωβρίου 2025 γίνεται υποχρεωτική.

Πώς θα διαβιβάσετε ηλεκτρονικά όλα τα παραστατικά σας

Με τον ψηφιακό μετασχηματισμό να επεκτείνεται σε όλο και περισσότερες διαδικασίες, οι επιχειρήσεις καλούνται να υιοθετήσουν νέες πρακτικές και να αλλάξουν τη ροή εργασιών τους. Μπορεί αυτό να φαντάζει ως μία πολύπλοκη διαδικασία, αλλά η προσαρμογή στις νεότερες απαιτήσεις μπορεί να γίνει εξαιρετικά ομαλά, αν μία επιχείρηση επιλέξει μία υπηρεσία Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης μέσω παρόχου. Αυτό θα της εξασφαλίσει πως όλες οι ανάγκες για ηλεκτρονικά παραστατικά καλύπτονται από ένα ενιαίο και εύκολο στη χρήση σύστημα.

Ένας πάροχος πιστοποιημένος από την ΑΑΔΕ παρέχει διασύνδεση σε πραγματικό χρόνο με τις υπηρεσίες του Δημοσίου και έτσι η επιχείρηση μπορεί να είναι σίγουρη ότι τα παραστατικά της διαβιβάζονται άμεσα σε όλους τους ενδιαφερόμενους. Παράλληλα, η έκδοση παραστατικών αυτοματοποιείται, μειώνοντας τόσο τον χρόνο διαχείρισης που απαιτείται για κάθε παραστατικό όσο και την πιθανότητα λάθους.

Με το EINVOICING τα πλεονεκτήματα πολλαπλασιάζονται

Επιλέγοντας πάροχο ηλεκτρονικής τιμολόγησης σήμερα, η λύση EINVOICING της SOFTONE IMPACT ξεχωρίζει. Αρχικά, ενσωματώνει ήδη το eΔελτίο, για την έκδοση και παρακολούθηση Ψηφιακών Δελτίων Αποστολής. Εννοείται πως υποστηρίζει επίσης την ηλεκτρονική διαβίβαση κάθε είδους παραστατικού πώλησης.

Το σημαντικότερο όμως πλεονέκτημα είναι πως η λύση βασίζεται στο cloud. Αυτό σημαίνει πως η SOFTONE IMPACT μπορεί να ενημερώσει το λογισμικό της άμεσα, χωρίς οι επιχειρήσεις να χρειαστεί να κάνουν κάποια ενέργεια. Έτσι εξασφαλίζετε άμεση συμμόρφωση με πιθανές νομοθετικές αλλαγές που μπορεί να προκύψουν. Η επιχείρηση δεν χρειάζεται να κατεβάσει νέα apps, να μάθει ένα νέο σύστημα και να χάσει χρόνο για να καλύψει τις νεότερες υποχρεώσεις. Όλες οι σχετικές λειτουργίες ενσωματώνονται στο σύστημα που ήδη χρησιμοποιεί. Παράλληλα προσφέρει κεντρική διαχείριση κάθε τύπου παραστατικού, οργανωμένα, μέσα από μία μόνο πλατφόρμα – B2B , B2G, B2C, συμπεριλαμβανομένων και των Ψηφιακών Δελτίων Αποστολής και διαβιβάζει με απόλυτη ασφάλεια τα παραστατικά στη myDATA της ΑΑΔΕ.

Μέσα στο 2025 δεν θα έχουμε μόνο την υποχρεωτική εφαρμογή του Ψηφιακού Δελτίου Αποστολής. Μία ακόμα διαδικασία που αναμένεται να γίνει ηλεκτρονική, είναι η τιμολόγηση για συναλλαγές μεταξύ επιχειρήσεων (B2B). Μέχρι σήμερα η έκδοση τιμολογίων ήταν υποχρεωτική μόνο για συναλλαγές με το Δημόσιο (B2G), αλλά φέτος αναμένεται να ενταχθούν και οι B2B συναλλαγές στο υποχρεωτικό καθεστώς της ηλεκτρονικής τιμολόγησης. Επιλέγοντας σήμερα την πιστοποιημένη λύση ηλεκτρονικής τιμολόγησης EINVOICING, θα είστε καλυμμένοι τόσο για το Ψηφιακό Δελτίο Αποστολής όσο και για μελλοντικές αλλαγές που θα φέρει ο συνεχιζόμενος ψηφιακός μετασχηματισμός της ελληνικής οικονομίας.

Αξιοποιείστε λοιπόν από τώρα την cloud λύση EINVOICING της SOFTONE IMPACT και συνδυάστε τη συμμόρφωση με την αύξηση της αποδοτικότητας και της καινοτομίας.

Μπορείτε να μάθετε περισσότερα για τη SOFTONE IMPACT και την υπηρεσία EINVOICING εδώ.

Μπορείτε να μάθετε περισσότερα για τις λύσεις της SOFTONE, μέλος του Ομίλου Olympia, εδώ.

Επιχειρήσεις
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Newsit Blogs
Επιχειρήσεις: Περισσότερα άρθρα
Η Vivacom, μέλος της United Group, βρίσκεται μεταξύ των πέντε πιο γρήγορα αναπτυσσόμενων παρόχων δορυφορικών υπηρεσιών για επιχειρήσεις παγκοσμίως
Για πρώτη φορά, η Vivacom συμπεριλαμβάνεται στην ανεξάρτητη ομάδα των 10 κορυφαίων εταιρειών του κόσμου (Independent Top 10) της World Teleport Association (WTA), για το 2024
Η Vivacom, μέλος της United Group, βρίσκεται μεταξύ των πέντε πιο γρήγορα αναπτυσσόμενων παρόχων δορυφορικών υπηρεσιών για επιχειρήσεις παγκοσμίως