Όταν έχεις ένα τέτοιο εργαλείο στα χέρια σου, μια BMW Coupe και ψάχνεις να βρεις τι δε σου αρέσει, τότε καλύτερα να πάρεις περιοδικά με σπαζοκεφαλιές για να ακονίσεις η φαντασία σου.
Διότι στην περίπτωση της 430i xDrive Coupe πράγματι πρέπει να ψάξεις πολύ για να βρεις ατέλειες.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Η καλλίγραμμη, 3θυρη σιλουέτα των 4,768μ. μήκους και 1,39μ. ύψους, με μόλις 12,6 εκ. απόσταση από το έδαφος, που διαμορφώνεται από την επιβλητική, μεγαλοπρεπή μάσκα νεφρών στο μπροστινό τμήμα, τους τεράστιους αεραγωγούς, το μακρύ καπό, τις περίτεχνες μεγάλες ζάντες, την κεκλιμένη γραμμή οροφής και ολοκληρώνεται στο πίσω μέρος με τον μαύρο διαχύτη και τις δύο απολήξεις της εξάτμισης στις άκρες, δημιουργούν ένα σύνολο άξιο θαυμασμού, εξ ου και τα επιφωνήματα στο δρόμο.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Το γερμανικό εργοστάσιο της BMW ξέρει να παίζει με το συναίσθημα και αυτό ενισχύεται και στην καμπίνα, με έναν συνδυασμό στοιχείων που αφενός τονίζουν τον σπορ χαρακτήρα και αφετέρου τον πολυτελή εξοπλισμό.
Δηλαδή συναντούμε ανθρακονήματα στο ταμπλό και στην κονσόλα, πεντάλ αλουμινίου με αντιολισθητικό πλαστικό, αλουμίνιο στο τιμόνι και στους αεραγωγούς και μπόλικο δέρμα, μαύρο στο πάνω μέρος του ταμπλό και αυτό το γλυκό σοκολά στις ταπετσαρίες, στο υποβραχιόνιο που είναι και αποθηκευτικός χώρος και στις πόρτες.
Με οδηγοκεντρικό χαρακτήρα, που άλλωστε είναι γνώριμο στοιχείο στις BMW, η καμπίνα είναι fun to drive, δηλαδή σε προδιαθέτει να οδηγήσεις για πολλά, πολλά χιλιόμετρα και να ευχαριστηθείς οδήγηση.
Εσύ και οι τρεις ακόμα επιβάτες, διότι πίσω χωρούν αυστηρά δύο, με ικανοποιητικό χώρο για τα κεφάλια, και για τα πόδια αν είναι κανονικού αναστήματος. Οι ψηλότεροι έχουν λιγότερο χώρο, παρά την μετακίνηση (ηλεκτρική) των μπροστινών καθισμάτων. Και με 440 λίτρα όγκου στο πορτ-μπαγκάζ μια χαρά θα ταξιδέψετε όλοι.
Ο περιστροφικός διακόπτης στην κονσόλα είναι απόλυτα χρήσιμος για τις επιλογές στο σύστημα ενημέρωσης / ψυχαγωγίας της διπλής οθόνης που περιλαμβάνει και τον ψηφιακό πίνακα οργάνων.
Κι αφού βολευτείτε στα αναπαυτικά, σπορ καθίσματα, εσύ, ως οδηγός, βάζεις σε λειτουργία το 2λιτρο μοτέρ των 245 ίππων που με τα 400 Nm ροπής μπορεί να τραβήξει γρήγορα το βάρους 1.605 κιλών αμάξωμα, τόσο όσο τα 5,7 δευτ. στα 0-100 χλμ./ώρα που δίνει το εργοστάσιο, ενώ η τελική ταχύτητα έχει ηλεκτρονικό κόφτη στα 250 χλμ./ώρα. Πόσο άλλο, δηλαδή, να πήγαινε.
Τις αλλαγές στο 8άρι αυτόματο κιβώτιο Steptronic μπορείς να τις κάνεις και χειροκίνητα από τα paddles αλουμινίου πίσω από το τιμόνι, αν δεν θέλεις να γίνονται μόνες τους και νιώθεις ότι το αυτοκίνητο πατά πολύ καλά στον δρόμο, εξαιτίας της τετρακίνησης. Ωστόσο, στις περισσότερες περιπτώσεις νιώθεις σας να πηγαίνει μόνο με τον πίσω άξονα, ως πισωκίνητο, δηλαδή, με την τετρακίνηση να εμπλέκεται στα πιο δύσκολα και λόγω κατανάλωσης.
Μπορείς να παίξεις και με την απενεργοποίηση του συστήματος ευστάθειας, αλλά θέλει χέρια αυτή η υπόθεση και όχι απλά το κάνουμε για να το κάνουμε.
Με στρωτή οδήγηση δεν θα κάψει πολλά, αλλά όταν φέρει το γκάζι στο πάτωμα, τότε θα βάλεις βαθιά το χέρι στην τσέπη και η βενζίνη δεν είναι φτηνή. Όμως, όταν παίρνεις ένα τέτοιο αυτοκίνητο, οφείλεις να τα γνωρίζεις όλα.