Driveit

KGM: Ισχυρή πρόταση στα pick-up το Musso Grand

Διπλοκάμπινο, τεχνολογικά εξοπλισμένο, τετρακίνητο, και με υψηλά χαρακτηριστικά ασφάλειας

Το Musso Grand της κορεατικής KGM που εισάγεται στην Ελλάδα από τη ΝΙΚ. Ι. Θεοχαράκης, είναι μια από τις λίγες προτάσεις στην κατηγορία των ελαφρών επαγγελματικών pick-up.

Έχει σχεδιαστεί και κατασκευαστεί για να μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε ένα ευρύ φάσμα κλάδων και υπηρεσιών, από τη γεωργία και τις κατασκευές μέχρι τη μεταποίηση και τις παραδόσεις στην πόλη.

Σχεδιαστικά διακρίνεται με τους προβολείς HID, την εντυπωσιακή μπροστινή γρίλια, τους προβολείς ομίχλης LED, τα πίσω φωτιστικά σώματα LED, την εύκολη στη χρήση ανοιγόμενη πίσω πόρτα και  τις εξωτερικές χειρολαβές θυρών με αισθητήρες αφής.

Κομψή και εργονομική, η καμπίνα, σε εξοπλισμό δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από επιβατικά, έχοντας σύστημα πλοήγησης 12,3 ιντσών και έξυπνο ηχοσύστημα, συνδεσιμότητα Apple CarPlay και Android Auto 3, πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών, αυτόματο διζωνικό κλιματισμό, περιμετρική θέαση 3D 360 μοιρών, και υποδοχές USB type-C.

Musso Grand

Άνετο στο εσωτερικό, με μαλακά και απαλά στην αφή πλαστικά, γνήσια δερμάτινα καθίσματα (θερμαινόμενα εμπρός και πίσω) και στήριξη παιδικού καθίσματος ISOFIX.

Εξοπλισμένος με υπερσυμπιεστή, ο κινητήρας πετρελαίου e-XDi 2.2lt αποδίδει 202 ισχύ και 441 Nm μέγιστης ροπής,  συνδυάζεται με 6άρι αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων και με λειτουργία χειροκίνητης αλλαγής ταχυτήτων.

Το σύστημα τετρακίνησης εξασφαλίζει τη βέλτιστη κατανομή της ισχύος στους εμπρός και πίσω τροχούς ανάλογα με το οδόστρωμα και τις συνθήκες οδήγησης, εξασφαλίζοντας έτσι μέγιστη πρόσφυση και ασφάλεια.

Επίσης, το κλείδωμα του διαφορικού επιτρέπει καλύτερη συμπεριφορά σε συνθήκες με λάσπη ή χιόνι ή σε ολισθηρές επιφάνειες.

Musso Grand

Σε αντίθεση με την παραδοσιακή monocoque δομή, το αμάξωμα, ο κινητήρας και η ανάρτηση του Musso Grand είναι τοποθετημένα σε ένα νέο τετραπλό πλαίσιο από χάλυβα εξαιρετικά υψηλής αντοχής,

Καταλήγοντας, προσφέρεται με πίσω ανάρτηση πέντε συνδέσμων ή με πίσω ανάρτηση με φύλλα ελατηρίων, με το νέο προηγμένο σύστημα υποβοήθησης ασφάλειας οδηγού (ADAS) και ηλεκτρονικό σύστημα ευστάθειας (ESC).

Driveit
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Newsit Blogs
Driveit: Περισσότερα άρθρα