Η Mazda θεωρεί ότι η περίοδος έως το 2030 είναι η «αυγή της ηλεκτροκίνησης» και σύμφωνα με την Πολιτική Διαχείρισης του 2030, η εταιρεία θα προωθήσει την ηλεκτροκίνηση με πολλαπλές λύσεις για να ανταποκρίνεται ευέλικτα στις διαφοροποιημένες ανάγκες των πελατών και στους περιβαλλοντικούς κανονισμούς.
Η «Στρατηγική Lean Asset», που μόλις ανακοινώθηκε, προβλέπει μείωση των δαπανώ, καθώς η εταιρεία θα προχωρήσει σε δικές παραγωγές μπαταριών.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Έτσι, ενώ το 2022 είχε ανακοινώσει επενδύσεις 1,5 τρισεκατομμυρίων γιεν (περίπου 9,2 δισ. ευρώ), με το σκεπτικό ότι θα παράγει όλες τις μπαταρίες των ηλεκτρικών μοντέλων της η ίδια (παραγωγή στην Ιαπωνία και λανσάρισμα το 2027), τότε η επένδυση αναμένεται να μειωθεί κατά το ήμισυ, στα 750 δισεκατομμύρια γιεν (4,6 δισ. ευρώ).
Εξάλλου, η εταιρεία αναπτύσσει το «Mazda Monozukuri Innovation 2.0», μια μοναδική καινοτόμο διαδικασία ανάπτυξης και παραγωγής. Από την πλευρά της ανάπτυξης, έχει επιτευχθεί τριπλασιασμός της παραγωγικότητας.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Μάλιστα, για το ηλεκτρικό μοντέλο που θα κυκλοφορήσει το 2027, η εταιρεία αναμένει να μειώσει τις επενδύσεις ανάπτυξης κατά 40% και τις ανθρωποώρες ανάπτυξης κατά 50% σε σύγκριση με τη συμβατική ανάπτυξη, μέσω συνεργασίας.
Επιπλέον, η μικτή γραμμή παραγωγής καλλιεργήθηκε επί πολλά χρόνια ως ένα από τα δυνατά σημεία της Mazda. Για τον λόγο αυτό θα αξιοποιήσει τα υφιστάμενα εργοστάσια για την παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων και κινητήρων, στην ίδια γραμμή παραγωγής, έτσι ώστε η αρχική επένδυση κεφαλαίου να μπορεί να μειωθεί κατά 85% και ο χρόνος προετοιμασίας μαζικής παραγωγής κατά 80% σε σύγκριση με την κατασκευή ενός νέου εργοστασίου αφιερωμένου στα ηλεκτρικά οχήματα!
«Καθώς η αυτοκινητοβιομηχανία εισέρχεται σε μια περίοδο αλλαγών που συμβαίνει μόνο μία φορά τον αιώνα, η Mazda θα συνεχίσει να εξελίσσει τη «χαρά της οδήγησης» για την επόμενη γενιά, ενώ παράλληλα θα εξισορροπεί τη βιώσιμη τεχνολογική ανάπτυξη και την ευελιξία διαχείρισης και θα προσφέρει τον ενθουσιασμό της εμπειρίας μετακίνησης στην καθημερινή ζωή των πελατών», επισήμαναν τα στελέχη της.
Επίσης, η Mazda θα παρουσιάσει νέο κινητήρα εσωτερικής καύσης SKYACTIV-Z, που θα πληροί αυστηρούς κανονισμούς εκπομπών ρύπων, όπως Euro 7 στην Ευρώπη, LEV4 και Tier 4 στις ΗΠΑ, με υψηλή οικονομία καυσίμου αλλά και οδηγική απόδοση.
Το μοτέρ θα συνδυάζεται με υβριδικό σύστημα της Mazda από το επόμενο MAZDA CX-5 έως το τέλος του 2027.
Συμπεριλαμβανομένου του SKYACTIV-Z, ο αριθμός των μονάδων κινητήρα θα μειωθεί σε λιγότερο από το μισό.
Καταλήγοντας, η πλατφόρμα αποκλειστικά για ηλεκτρικά οχήματα που αναπτύχθηκε εσωτερικά στην εταιρεία, θα μπορεί να φιλοξενήσει διαφορετικούς τύπους μπαταριών, διασφαλίζοντας μεγάλη ευελιξία για την παραγωγή διαφορετικών τύπων μοντέλων.