Διψήφιους ρυθμούς ανάπτυξης εκτιμάται ότι θα εμφανίσει, φέτος, η Yamas που παρασκευάζει και διαθέτει τα ομώνυμα ροφήματα παγωμένου τσαγιού σε Ελλάδα και εξωτερικό.
Όπως αναφέρει σε συνέντευξή του στο newsit.gr ο ιδρυτής της Yamas, η εταιρεία που εξάγει σε περισσότερες από 20 χώρες και διαθέτει παρουσία σε τουλάχιστον 12 αγορές, επιδιώκει να ενισχύσει περαιτέρω την παρουσία της διεθνώς. Ο όγκος των πωλήσεων της εταιρείας σε Ελλάδα και εξωτερικό ανέρχεται σε περίπου 100.000 κιβώτια σε ετήσια βάση, με την Yamas να επιδιώκει το διπλασιασμό τους.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
«Η ανάπτυξη στις διεθνείς αγορές ενδέχεται να αγγίξει το 50% – 60%, φέτος, σε σχέση με το 2024, καθώς το brand μας γίνεται όλο και πιο γνωστό στο εξωτερικό. Συνολικά έχουμε παρουσία σε 20 – 22 χώρες, ενώ κάνουμε εξαγωγές και στην άλλη άκρη του Ατλαντικού, στις Ηνωμένες Πολιτείας Αμερικής» εξηγεί.
«Έχουμε δουλέψει συστηματικά τα τελευταία χρόνια, δημιουργώντας εμπορικές λύσεις για τις ξένες αγορές, κάτι που αυξάνει συνεχώς τη ζήτηση. Οι καταναλωτές του εξωτερικού αναζητούν προϊόντα χωρίς ζάχαρη και γλουτένη, γεγονός που μας δίνει ένα επιπλέον πλεονέκτημα. Επιπλέον, σε πολλές χώρες επιβάλλεται φόρος στη ζάχαρη, γεγονός που ενισχύει τη ζήτηση για τα προϊόντα μας» προσθέτει ο κ. Μητράκος.
Η Yamas χρησιμοποιεί μέλι ως βασική γλυκαντική ουσία στα ροφήματά της, αντί για ζάχαρη, δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στη συσκευασία τους με στόχο την ανάδειξη της ελληνικής ταυτότητας και την ενίσχυση της διεθνούς αναγνωσιμότητας των προϊόντων της», αναφέρει ο ιδρυτής της Yamas.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Παράλληλα, εξετάζει τη διάθεση των ροφημάτων της στα σούπερ μάρκετ, ωστόσο η στρατηγική της βασίζεται σε σταδιακά, μελετημένα βήματα.
Εν μέσω κρίσης
Τα προϊόντα της Yamas λανσαρίστηκαν το 2015, στην κορύφωση της ελληνικής χρηματοπιστωτικής κρίσης. Από το 2021 τη διανομή των Yamas Ice Teas έχει αναλάβει η WS Karoulias. Προτού ιδρύσει την Yamas, ο κ. Μητράκος είχε δημιουργήσει ελαιόλαδο σε πολυτελή συσκευασία το οποίο κατατασσόταν στη διεθνή αγορά των luxury προϊόντων.