Σήμερα το πρωί, ώρα Ελλάδος, πραγματοποιήθηκε ο τρίτος αγώνας της χρονιάς στη Formula 1, στην πίστα της Σουζούκα, με τον Μαξ Φερστάπεν να κερδίζει για 4η σερί χρονιά εκεί και για πρώτη φορά φέτος.
Το σημερινό Grand Prix μπορεί να μην είχε να προσφέρει θέαμα στην πίστα, με προσπεράσεις, μάχες, ή και ατυχήματα, διότι και αυτά στο πλαίσιο του θεάματος εντάσσονται εφόσον, βέβαια, έχουν μόνο υλικές ζημιές, εντούτοις είχε κάποιες στιγμές που αξίζει να τις επισημάνουμε.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
- Ο Μαξ Φερστάπεν με τον γύρο – όνειρο που έκανε χθες στις κατατακτήριες δοκιμές με τη Red Bull, πήρε τη μπουκιά από το στόμα του Νόρις με τη McLaren και ταυτόχρονα την pole position που του έδωσε πλεονέκτημα νίκης, σε μια πίστα που οι προσπεράσεις δεν είναι πολύ εύκολες.
- Ο Φερστάπεν, 4 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής, σε μια χρονιά που όλοι λένε ότι θα είναι η χρονιά της McLaren, η οποία πέρυσι στέφθηκε πρωταθλήτρια στους κατασκευαστές, για πρώτη φορά μετά το 1998, μάλλον έχει άλλα σχέδια και θα διεκδικήσει με όλες του τις δυνάμεις ξανά τον φετινό τίτλο, μη αφήνοντας να τον πάρουν εύκολα οδηγοί από τη McLaren. Τώρα, είναι μόλις 1 βαθμό πίσω από τον Νόρις και έπεται συνέχεια.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
- Η στιγμή του αγώνα ήταν όταν με επικεφαλής τον Φερστάπεν, και δεύτερο τον Νόρις, οι δύο οδηγοί μπήκαν ταυτόχρονα να αλλάξουν ελαστικά. Βγήκαν πλάι πλάι στην ευθεία των πιτς, μόνο που ο Φερστάπεν ήταν στη γραμμή στην άσφαλτο και ο Νόρις πήγε στο γρασίδι προσπαθώντας να περάσει. Ο Νόρις είπε ότι τον ώθησε ο Φερστάπεν, όμως ο Ολλανδός είχε κρατήσει τη γραμμή του και δεν επέτρεψε στον Βρετανό να κάνει την κίνηση ματ που ήθελε.
- Η McLaren δείχνει να έχει αυτή τη στιγμή το πιο καλοστημένο μονοθέσιο, όμως αυτό πρέπει να φαίνεται κάθε στιγμή και οι οδηγοί να παίρνουν το μέγιστο από αυτό. Στη Σουζούκα, μετά τον αγώνα, είπαν ότι έχασαν τη νίκη από το Σάββατο, που δεν πήραν την pole position, αλλά δεν φταίει κανείς άλλος από τους οδηγούς της, Νόρις και Πιάστρι, που δεν έφτασαν ή ξεπέρασαν τα όριά τους, όπως έκανε ο Φερστάπεν.
- Η Mercedes δεν τα πήγε άσχημα με τις θέσεις 5-6 με Ράσελ και Αντονέλι, με τον μικρό ρούκι να γίνεται ο νεότερος σε ηλικία οδηγός (18 ετών) που τίθεται επικεφαλής ενός Grand Prix, έστω και για λίγους γύρους, όταν είχαν μπει για αλλαγή ελαστικών αυτοί που βρίσκονταν μπροστά του. Ο νεαρός Ιταλός δείχνει σθένος.
- Η Ferrari, ωστόσο, δεν έδειξε σθένος. Ο Λεκλέρ έμεινε 4ος, σχεδόν 17 δευτερόλεπτα πίσω από τον Φερστάπεν, και δεν απείλησε για το βάθρο, όντας 14 δευτερόλεπτα πίσω από τον Πιάστρι που τερμάτισε 3ος. Ο δε Χάμιλτον που κέρδισε στην Κίνα τον αγώνα Sprint, πήρε την 7η θέση με σχεδόν μισό λεπτό διαφορά από τον Φερστάπεν! Είπε ότι είχε προβλήματα με το πίσω μέρος του μονοθεσίου.
- Ο Γιούκι Τσουνόντα, που μόλις πριν μια βδομάδα προβιβάστηκε στη Red Bull αντικαθιστώντας τον Λόουσον, που υποβιβάστηκε στη Racing Bulls επειδή φαινόταν να μην έχει ρυθμό, είχε τρακ μπροστά στους συμπατριώτες του. Ήταν όλοι τα βλέμματα πάνω του και ο ίδιος ήθελε το κάτι παραπάνω. Όμως ένα λάθος στα δοκιμαστικά τον άφησε εκτός τελικής δεκάδας. Έκανε 15ο χρόνο αλλά ξεκίνησε 14ος, επειδή έπεσε ο Σάινθ λόγω ποινής 3 θέσεων. Ο Ιάπωνας τερμάτισε 12ος, όμως μπορείς πολύ καλύτερα.
- Ο Γάλλος Ισαάκ Χατζάρ με την άλλη Racing Bulls πήρε για πρώτη φορά βαθμούς φέτος. Ο ένας από τους φετινούς ρούκι, οδηγώντας για τη Racing Bulls έκανε καλό αγώνα. Στην Αυστραλία ήταν γρήγορος όμως χτύπησε το μονοθέσιο στον γύρο προθέρμανσης και στην Κίνα ήταν 11ος. Φαίνεται ότι μπορεί να κάνει καλή χρονιά.
- Ο Ντούχαν με την Alpine είχε ατύχημα το Σάββατο και σήμερα τερμάτισε 15ος. Μάλλον χρειάζεται χρόνο προσαρμογής στην
- Ο Κάρλος Σάινθ πήρε ποινή 20.000 ευρώ με τα 10.000 να αναστέλλονται για 12 μήνες, εφόσον δεν υποπέσει σε άλλο παράπτωμα. Αιτία η μη έγκαιρη παρουσία του στην ανάκρουση του εθνικού ύμνου της Ιαπωνίας, πριν το Grand Prix, επειδή επισκέφτηκε τον γιατρό του αγώνα διότι είχε στομαχικές διαταραχές.