Driveit

Renault: Εμφανώς ανανεωμένο, υβριδικό και ισχυρό έρχεται το Austral

Σε δύο εκδόσεις ισχύος, ήπια και πλήρως υβριδική και με προηγμένο σύστημα τετραδιεύθυνσης 4Control

Στην κατηγορία των μικρομεσαίων C-SUV εντάσσεται το Renault Austral, το οποίο αναμένεται ριζικά αναβαθμισμένο το ερχόμενο καλοκαίρι.

Εντελώς ανασχεδιασμένο μπροστά, για να συνάδει με τα υπόλοιπα νέα μοντέλα της γαλλικής μάρκας, με νέο καπό, προφυλακτήρα και εμπρός γρίλια, νέα φωτιστική υπογραφή, τόσο τη μέρα όσο και τη νύχτα, με νέα εμπρός και πίσω φωτιστικά σώματα και τα φώτα ημέρας (DRL) σε σχήμα μισού διαμαντιού.

Οι προβολείς διαθέτουν στάνταρ τεχνολογία Adaptive LED Vision, για ακόμα καλύτερο φωτισμό, ενώ τα νέα μπροστινά καθίσματα διαθέτουν επίσης καινούργιες επενδύσεις, που αποτελούνται κατά 98% από ανακυκλωμένο ύφασμα «Egée».

Βελτιωμένο σε ηχομόνωση, με ασύμμετρα αναδιπλούμενο (60:40) πίσω κάθισμα που μετακινείται εμπρός-πίσω σε διαδρομή πάνω από 16 εκατοστά, φέρει ηλεκτρικά ανοιγόμενη πίσω πόρτα και χωρητικότητα πορτ-μπαγκάζ 555 στην έκδοση Mild Hybrid και 527 στη full hybrid E-Tech.

Η διπλή οθόνη του συστήματος OpenR περιλαμβάνει μία οθόνη 12 ιντσών για τον πίνακα οργάνων και μία οθόνη 9 ιντσών ή 12,3 ιντσών για το σύστημα πολυμέσων, ανάλογα την έκδοση καθώς και οθόνη 9,3 ιντσών για το HUD (head-up display).
Επίσης, για πρώτη φορά στη γκάμα, το νέο Renault Austral εφοδιάζεται με σύστημα αναγνώρισης οδηγού, που χρησιμοποιεί κάμερα τοποθετημένη στην εμπρός αριστερή κολόνα (A-pillar).

Renault Austral

Δύο υβριδικά κινητήρια συστήματα

Το νέο Austral θα προσφέρεται με μια κινητήρια μονάδα Mild Hybrid των 160hp, που συνδυάζει έναν 4κύλινδρο turbo βενζινοκινητήρα 1.3lt αμέσου ψεκασμού, με υποβοήθηση από έναν εναλλάκτη, μία μπαταρία ιόντων λιθίου 12V και ένα αυτόματο κιβώτιο τύπου CVT, συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων.
Η δεύτερη μονάδα είναι ο full hybrid E-Tech 200hp κινητήρας που συνδυάζεται με ένα αυτόματο, multi-mode, κιβώτιο. Το κινητήριο σύνολο περιλαμβάνει έναν 3κύλινδρο turbo βενζινοκινητήρα 1.2lt με απόδοση 130 hp (96 kW) και 205Nm ροπή, και δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν με ισχύ 50 kW (70hp και 205 Nm) ο οποίος τροφοδοτείται από μία μπαταρία ιόντων λιθίου 2 kWh/400V και χρησιμοποιείται για την ηλεκτρική κίνηση του οχήματος και έναν δεύτερο ή αλλιώς υψηλής τάσεως γεννήτρια (high-voltage starter generator/HSG) που αποδίδει 25 hp και 50 Nm ροπής και χρησιμοποιείται για την εκκίνηση του κινητήρα εσωτερικής καύσεως και διαχειρίζεται επίσης και τις αλλαγές των ταχυτήτων.

Η δεύτερη έκδοση έχει μέση κατανάλωση που δεν ξεπερνά τα 4,7 λίτρα/100 χλμ.

RENAULT AUSTRAL E-TECH HYBRID (HHN HEV)
Το πλήρως υβριδικό σύστημα κίνησης

Σύστημα τετραδιεύθυνσης 4Control Advanced

Ένα από τα παραδοσιακά χαρακτηριστικά της Renault είναι η τετραδιεύθυνση και το νέο Austral φέρει το 4Control Advanced νέας γενιάς, στην πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων, για καλύτερη οδηγική συμπεριφορά και μικρότερο κύκλο στροφής, καθώς οι πίσω τροχοί στρέφονται έως και 1 μοίρα προς την ίδια κατεύθυνση με τους μπροστινούς τροχούς στις υψηλές ταχύτητες, ή σε στροφή με ταχύτητες άνω των 50 χλμ.

Renault Austral

Πλήρης σουίτα με 32 συστήματα υποβοήθησης οδήγησης (ADAS)

Το νέο Austral περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, το Active Driver Assist που σκανάρει το δρόμο μπροστά από το αυτοκίνητο και συνδυάζει το προσαρμοζόμενο cruise control με την υποβοήθηση παραμονής στο μέσο της λωρίδας και τα δεδομένα γεω-εντοπισμού από συγκεκριμένους χάρτες.

Έχει και σύστημα αναγνώρισης πινακίδων οδικής σήμανσης με  προειδοποίηση υπέρβασης ορίου ταχύτητας/OSP), συστήματα ασφαλείας, συστήματα βελτίωσης της εμπειρίας οδήγησης και συστήματα υποβοήθησης παρκαρίσματος.

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Driveit
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Newsit Blogs
Driveit: Περισσότερα άρθρα