Driveit

Δυνατές συγκινήσεις στο Εαρινό Ράλλυ της ΦΙΛΠΑ

Στις Σπέτσες με τη συμμετοχή 100 πληρωμάτων ξύπνησαν μνήμες

Σε ένα νησί όπου απαγορεύεται η κυκλοφορία αυτοκινήτων, παρά μόνο ταξί και ειδικών περιπτώσεων, όπως οι Σπέτσες, πραγματοποιήθηκε με επιτυχία το φετινό Εαρινό Ράλλυ της ΦΙΛΠΑ.

Με τη συμμετοχή 100 πληρωμάτων, ο τριήμερος αγώνας είχε τερματισμό το πολύ όμορφο νησί και με πολύ καλές καιρικές συνθήκες.

Την πρώτη μέρα που προσμετρούσε στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Regularity τέσσερα πληρώματα επέλεξαν να τερματίσουν στο Πόρτο Χέλι κάνοντας χρήση του κανονισμού και για το λόγο αυτό δεν συμπεριλαμβάνονται στην γενική κατάταξη.

Ο αγώνας για τις δύο κατηγορίες (Classic Regularity και Touring), με τελικό προορισμό τις Σπέτσες είχε διαφορετικούς κανόνες. Οι δύο υποκατηγορίες κόκκινοι (34 πληρώματα) και πράσινοι (22 πληρώματα) της Classic Regularity έπρεπε να καλύψουν 7 ειδικές διαδρομές με συγκεκριμένη μέση ωριαία ταχύτητα (χαμηλότερη για τους πράσινους) αλλά και δορυφορική χρονομέτρηση της ANUBE Sport.

Αντίθετα, τα 44 πληρώματα της κατηγορίας Touring είχαν ελεύθερη μετάβαση προς τις Σπέτσες, χωρίς όμως το άγχος της χρονομέτρησης και τους περιορισμούς που απορρέουν από τη τήρηση μ.ω.τ.    

Κατά τη διάρκεια του πρώτου σκέλους του αγώνα την Παρασκευή, τα πληρώματα της Classic Regularity διένυσαν μία πανέμορφη διαδρομή 167,46 χιλιομέτρων συνολικά και αφού διήλθαν από τα χωριά, Ντράσσα, Άγιος Ιωάννης, Αγγελόκαστρο, Δήμαινα, Κολιάκι, Τραχεία, Καρατζάς, Γαλατά, Θερμησία τερμάτισαν στο Πόρτο Χέλι. Στη συνέχεια κατευθύνθηκαν προς Κόστα απ’ όπου επιβιβάστηκαν σε φέρυ μποτ και πέρασαν απέναντι στις Σπέτσες για να καταλήξουν μπροστά από το ξενοδοχείο Poseidonion Grand Hotel όπου ήταν και το park ferme του αγώνα.

Το πρωί του Σαββάτου πραγματοποιήθηκε το δεύτερο και τελευταίο σκέλος που είχε μήκος 11,16 χλμ. και εκκινούσε από το ξενοδοχείο Poseidonion Grand Hotel, ενώ ο τερματισμός έγινε στην πανέμορφη παραλία της Αγίας Παρασκευής.

Κυριάκος Φαρμάκης-Μαρία Αθανασοπούλου με Volvo 122S
Κυριάκος Φαρμάκης-Μαρία Αθανασοπούλου με Volvo 122S

Νικητές του Εαρινού Ράλλυ ΦΙΛΠΑ 2025 και πρώτοι γενικής κατάταξης αναδείχθηκαν οι Κυριάκος Φαρμάκης-Μαρία Αθανασοπούλου με Volvo 122S (1963). Στη δεύτερη θέση τερμάτισαν οι Georgi Andonov-Yordanka Andonova με Volvo PV 544 (1961) και στη τρίτη θέση τερμάτισαν οι Γιάννης Κατσαούνης-Ματθαίος Μανσόλας με Porsche 911 Coupe (1965).

Γιάννης Κατσαούνης-Ματθαίος Μανσόλας με Porsche 911 Coupe
Γιάννης Κατσαούνης-Ματθαίος Μανσόλας με Porsche 911 Coupe

Η εξάδα των νικητών συμπληρώθηκε από τους Άρη Γεωργοσόπουλο-Νίκο Κοντοπό  με Glas 1300GT(1968), Κυριάκο Κοφινά-Νικόλα Κοφινά με British Leyland Mini 850 (1973) και Χαρ. Λιακωτίτη – Αλέξανδρο Αδάμ με Sunbeam Californian (1968).  

Το Εαρινό Ράλλυ της ΦΙΛΠΑ δικαιολόγησε κι αυτή τη φορά τη φήμη του ως μία από τις πιο δημοφιλείς εκδηλώσεις κλασσικών αυτοκινήτων στη Ελλάδα, στο οποίο συμμετείχαν αρκετά πληρώματα νεαρής ηλικίας!

BUGATTI_HYPMOBILE R_FORD MODEL T

Ενθουσιασμό προκάλεσαν και τρία προπολεμικά σπάνια τετράτροχα «διαμάντια» που συμμετείχαν στη διαδρομή από το Poseidonion Grand Hotel προς την παραλία της Αγίας Παρασκευής. Πρόκειται για Ford Model T (1917), Hupmobile R (1920) -που βραβεύθηκε ως το παλαιότερο αυτοκίνητο που ολοκλήρωσε τον αγώνα- και Bugatti (1923).

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Driveit
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Newsit Blogs
Driveit: Περισσότερα άρθρα