Το Βρετανικό Grand Prix ήταν αναμφίβολα από τους πιο επεισοδιακούς αγώνες των τελευταίων ετών στην Formula 1. Ευθύνη για αυτό όμως δεν είχαν οι οδηγοί, αλλά τα ελαστικά και η πίστα. Τα λάστιχα της Pirelli δεν ταίριαξαν με τη νέα πίστα του Silverstone, με τα κερμπ να ταλαιπωρούν αρκετά τα «ευαίσθητα» ελαστικά της ιταλικής εταιρείας και τον αγώνα να περνά στην ιστορία για τα πολλά κλαταρίσματά του.
Ο καιρός ήταν ασυνήθιστα καλός για την Βρετανία και στην εκκίνηση του αγώνα ο Lewis Hamilton κράτησε την πρώτη θέση, με τον Rosberg να χάνει τη δεύτερη θέση από τον Sebastian Vettel. Ο Webber έκανε πολύ άσχημη εκκίνηση από την 4η θέση και μετά από επαφή με τον Grosjean της Lotus έπεσε στη 15η θέση. Αντίθετα, εξαιρετική εκκίνηση έκαναν οι Adrian Sutil και Felipe Massa, οι οποίοι από όγδοος και 12ος αντίστοιχα, βρέθηκαν μετά την πρώτη στροφή στην 4η και 5η θέση.
Ο Βρετανός οδηγός της Mercedes έδειξε να ελέγχει τον αγώνα στους πρώτους γύρους, αλλά έχασε κάθε ελπίδα να διεκδικήσει τη νίκη στον 8ο γύρο, όπου το πίσω αριστερά ελαστικό του μονοθεσίου του διαλύθηκε. Ο Βρετανός κατάφερε να φτάσει στα pit και να αλλάξει ελαστικά αλλά είχε ήδη πέσει αρκετά πίσω στην κατάταξη. Δύο γύρους αργότερα σειρά είχα να διαλυθεί το πίσω αριστερό ελαστικό του Massa, που ενώ διεκδικούσε την να ανέβει στην 3η θέση, στάθηκε άτυχος για έναν ακόμα αγώνα. Ενώ έχουν αρχίσει τα πρώτα pit stop στον αγώνα, στον 15ο γύρο κλατάρει το ελαστικό του μονοθεσίου του Jean-Eric Vergne, γεμίζοντας την πίστα με «σκουπίδια» και αναγκάζοντας το αυτοκίνητο ασφαλείας να βγει στην πίστα μέχρι αυτή να καθαριστεί.
Με το αυτοκίνητο ασφαλείας στην πίστα, μια μια οι ομάδες άρχισαν να ενημερώνουν τους οδηγούς για τα «αφύσικα» κλαταρίσματα και να τους προτρέπουν να αποφεύγουν τα κερμπ στις γρήγορες στροφές και ειδικά αυτά στις στροφές 4 και 5 της πίστας του Silverstone.
Όταν ξεκίνησε και πάλι ο αγώνας, ο Vettel άρχισε να χτίζει διαφορά και να απομακρύνεται από τον Rosberg. Όλα έδειχναν πως ο Γερμανός πρωταθλητής θα έφτανε σε μια ακόμα εύκολη νίκη στην καριέρα του, μέχρι που δέκα περίπου γύρους πριν την ολοκλήρωση του αγώνα ένα πρόβλημα στο κιβώτιο τον ανάγκασε να ακινητοποιήσει στην άκρη της πίστας το μονοθέσιο της Red Bull.
Το αυτοκίνητο ασφαλείας επανήλθε στην πίστα και ο αγώνας ξεκινούσε σχεδόν από την αρχή για όλους, ωφελώντας περισσότερο όσους είχαν φρέσκα ελαστικά, όπως οι Webber και Alonso που από την 5η και 8η θέση αντίστοιχα, κατάφεραν προσπερνώντας τους Raikkonen, Sutil και Ricciardo ο πρώτος και τους Perez, που είχε κλατάρισμα, και Button ακόμα, ο δεύτερος, να βρεθούν αντίστοιχα στην 2η και 3η θέση του βάθρου. Στην τέταρτη θέση τερμάτισε τελικά ο Lewis Hamilton και ακολούθησαν οι Kimi Raikkonen, Felipe Massa, Adrian Sutil, Daniel Ricciardo, Paul di Resta και Nico Hulkenberg.
Επόμενος αγώνας του πρωταθλήματος είναι το Grand Prix Γερμανίας που θα πραγματοποιηθεί στην πίστα του Nurburgring το επόμενο σαββατοκύριακο.
Τα αποτελέσματα του Grand Prix Βρετανίας
Θέση Οδηγός Ομάδα Χρόνος
1. Rosberg Mercedes 1h32:59.456
2. Webber Red Bull-Renault + 0.765
3. Alonso Ferrari + 7.124
4. Raikkonen Lotus-Renault + 7.756
5. Hamilton Mercedes + 11.257
6. Massa Ferrari + 14.573
7. Sutil Force India-Mercedes + 16.335
8. Ricciardo Toro Rosso-Ferrari + 16.500
9. Di Resta Force India-Mercedes + 17.993
10. Hulkenberg Sauber-Ferrari + 19.700
11. Maldonado Williams-Renault + 21.100
12. Bottas Williams-Renault + 25.000
13. Button McLaren-Mercedes + 25.900
14. Gutierrez Sauber-Ferrari + 26.200
15. Pic Caterham-Renault + 31.600
16. Bianchi Marussia-Cosworth + 36.000
17. Chilton Marussia-Cosworth + 1:07.600
18. van der Garde Caterham-Renault + 1:07.700
19. Grosjean Lotus-Renault + 1 lap