Στη φάση ακύρωσης του γκολ του Κατσουράνη, συμπεραίνουμε ότι, η διάταξη των καμερών δεν παρείχε εναλλακτικές λύσεις που να εξασφαλίζουν την πλήρη και αντικειμενική ενημέρωση του τηλεθεατή, η δε λήψη από τη συγκεκριμένη κάμερα (κάμερα οφσάιντ) ήταν πλημμελής.
· Οι φάσεις υψηλής αμφισβήτησης και μεγάλης σημασίας για την έκβαση του αγώνα, δεν προβλήθηκαν σε επανάληψη (replay) περισσότερες φορές, με αποτέλεσμα να δημιουργηθεί εύλογα η εντύπωση στον τηλεθεατή ότι η παράλειψη αυτή ήταν σκόπιμη και απέβλεπε στο να ευνοηθεί μία εκ των δύο ομάδων.
· Όταν έληξε ο αγώνας, σχεδόν ταυτόχρονα σταμάτησε και η ζωντανή μετάδοση, μολονότι στο γήπεδο διαδραματίζονταν επεισόδια με την εισβολή φιλάθλων στον αγωνιστικό χώρο. Παρά ταύτα, οι υπεύθυνοι της μετάδοσης δεν συνδέθηκαν εκ νέου με το γήπεδο, ώστε να υπάρξει αναφορά – παρουσίαση των όσων έλαβαν χώρα μετά τη λήξη του αγώνα.
· Οι τέσσερις κασέτες από τις φορητές κάμερες που περιείχαν στιγμιότυπα από τα όσα διαδραματίσθηκαν, τόσο κατά τη διάρκεια του αγώνα όσο και μετά τη λήξη αυτού, δεν εστάλησαν άμεσα στο Ραδιομέγαρο μέσω του VAN, προκειμένου να είναι δυνατή η αξιολόγηση και η δημοσιογραφική αξιοποίησή τους.
· Δεν υπήρξε ενημέρωση προς τους υπεύθυνους των ειδήσεων ότι διαδραματίστηκαν επεισόδια στον αγωνιστικό χώρο μετά τη λήξη του αγώνα. Αποτέλεσμα αυτών ήταν να δοθεί η εντύπωση προς τους τηλεθεατές ότι υπήρχε υλικό το οποίο σκόπιμα δεν προβλήθηκε.
· Η περιγραφή και ο σχολιασμός των επίμαχων φάσεων από τους δημοσιογράφους χαρακτηριζόταν από έλλειψη «εμφατικότητας», με αποτέλεσμα και εδώ να δημιουργείται η εντύπωση ευνοϊκής προδιάθεσης υπέρ της μίας εκ των δύο ομάδων.
Οι ανωτέρω παραλείψεις – πλημμέλειες στην παραγωγή και στη μετάδοση του ποδοσφαιρικού αγώνα Ολυμπιακός – Παναθηναϊκός έπληξαν το κύρος της Δημόσιας Τηλεόρασης, αφού ένα μεγάλο μέρος των τηλεθεατών παρέμεινε με την πεποίθηση ότι από την παρουσίαση του αγώνα απουσίαζαν τα στοιχεία της αμεροληψίας και της αντικειμενικότητας.
Επειδή πρέπει να καταστεί σαφές στο σύνολο των υπηρεσιών της ΕΡΤ Α.Ε, ότι κατά την κάλυψη διοργανώσεων αναλόγου προβολής και εμβέλειας, κατά τις οποίες διακυβεύεται το κύρος και η αξιοπιστία της Δημόσιας Τηλεόρασης, πρέπει να εξαντλείται το σύνολο των δυνατοτήτων της εταιρείας, ώστε να διασφαλίζεται κατά το μέγιστο δυνατόν η αρτιότητα του προϊόντος της, για τον λόγο αυτό αποφασίστηκε η παραπομπή στο αρμόδιο Πειθαρχικό Συμβούλιο:
Α. του σκηνοθέτη του αγώνα
Β. του αρμόδιου Διευθυντή Παραγωγής
Γ. του υπεύθυνου κάμεραμαν.
Δ. του συντονιστή δημοσιογράφου.
Γρηγόρης Μελάς