Η Ίντερ αλλάζει βασικό χορηγό στη φανέλα της μετά από 27 χρόνια και εμφανίζεται να έχει δεχθεί μια… πικάντικη πρόταση.
Μια άκρως δελεαστική πρόταση φαίνεται πως έχει δεχθεί η Ίντερ, για τη βασική χορηγία της φανέλας της. Η Pirelli αποχωρεί μετά από 27 χρόνια και η πρωτοπόρος της Serie A ψάχνει τη… διάδοχη κατάσταση.
Σύμφωνα λοιπόν με δημοσιεύματα της αγγλικής «Sun», η εταιρία αισθησιακών ταινιών «Stripchat» έκανε πρόταση στους «νερατζούρι» -για την κεντρική διαφήμιση στη φανέλα της ενόψει της νέας σεζόν- ύψους 23 εκ. ευρώ!
Η πλευρά της Ίντερ δεν έχει σχολιάσει το συγκεκριμένο δημοσίευμα, την ώρα που στην Ιταλία αναφέρουν πως οι «νερατζούρι» αναζητούν μία χορηγία άνω των 30 εκ. ευρώ ετησίως.
Η Ίντερ –όπως και άλλες ομάδες- αντιμετωπίζει οικονομικά προβλήματα λόγω κορονοϊού, ενώ γίνονται προσπάθειες για οικονομική ενίσχυση από νέους μετόχους της τάξεων των 200 εκ. ευρώ για την νέα σεζόν (ξένα δημοσιεύματα αναφέρουν πως βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις με τη «Fortress» για πώληση μετοχών).