Το δημοφιλέστερο αθλητικό γεγονός για τη glomex τη χρονιά που μας πέρασε ήταν το FIFA World Cup Qatar 2022™ καθώς, σύμφωνα με τη μέτρηση Digital Ad Ratings της Nielsen, συγκέντρωσε περισσότερους από 2εκ μοναδικούς ανθρώπους σε διάστημα σχεδόν ενός μήνα (21/11 – 19/12).
Στο πλαίσιο της συνεργασίας της Phaistos Networks με τον Όμιλο ΑΝΤΕΝΝΑ, αποσπάσματα, highlights και φάσεις της μεγαλύτερης ποδοσφαιρικής διοργάνωσης του κόσμου ανέβηκαν στη glomex από τον ΑΝΤ1 & το ΑΝΤ1+ και ενσωματώθηκαν στο περιεχόμενο 220 συνεργαζόμενων websites.
Σε αυτό το περιβάλλον, τα στιγμιότυπα της διοργάνωσης συγκέντρωσαν το ενδιαφέρον 2.209.655 μοναδικών ατόμων ηλικίας 18+, εκ των οποίων 1.726.918 ήταν άτομα ηλικίας 18-54, όπως κατέγραψε η μέτρηση της Nielsen.
Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον προσέλκυσαν τα special αφιερώματα από την εκπομπή «Ώρα Μουντιάλ» του ΑΝΤ1, τα best off video που δημιούργησε η ομάδα της glomex, ο Μέσι και η ομάδα του καθώς και η ξέφρενη πορεία του Μαρόκου. Τη δημοφιλία του Ρονάλντο «απείλησε» το «φαινόμενο» Κιλιάν Μπαπέ, όπου ο δεύτερος συγκέντρωσε το 25% των συνολικών views που καταγράφηκαν στα video των δημοφιλέστερων παικτών.