Σημαντική η διαφορά του από την ομάδα που ακολουθεί
Ο Παναθηναϊκός προέρχεται από μια άκρως επιτυχημένη χρονιά, με κατάκτηση της Euroleague και της Greek Basketball League και προσπαθεί να πετύχει το ίδιο και τη φετινή σεζόν. Παράλληλα, το ανανεωμένο ΟΑΚΑ -με το εκπληκτικό glass floor του- έχει προσελκύσει το βλέμμα κάθε μπασκετόφιλου, ανά την Ευρώπη και όχι μόνο.
Όλα αυτά, αλλά και η αγωνιστική εικόνα που παρουσιάζει ο Παναθηναϊκός, έχουν δώσει στο “τριφύλλι” μια σημαντική πρωτιά. Η Euroleague παρουσίασε στις ομάδες ένα διάγραμμα με τα συνολικά views που έχουν σε όλες τις πλατφόρμες στα social media και οι πρωταθλητές Ευρώπης κατέκτησαν τη συγκεκριμένη πρωτιά με… άνεση.
Τα posts της ΚΑΕ Παναθηναϊκός -αλλά και της Euroleague, που αφορούσαν το “τριφύλλι”- έφτασαν τις 71,8 εκατομμύρια προβολές την τρέχουσα σεζόν, με τη 2η ομάδα να βρίσκεται σε απόσταση 14,3 (!) εκατομμυρίων προβολών.
Μάλιστα, ο Παναθηναϊκός ανέφερε για αυτή την πρωτιά:
“Αυτή είναι η δύναμή σας! 71,8 εκατομμύρια προβολές.
Όλη η δράση της Stoiximan GBL είναι στη Stoiximan…με Super ενισχυμένες και αμέτρητα ειδικά….
Ο Παναθηναϊκός ηγείται των τηλεθεάσεων σε όλες τις πλατφόρμες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης μέσα στη σεζόν, με 14,3 εκατομμύρια προβολές παραπάνω από την ομάδα που είναι στη 2η θέση!
Οι αριθμοί δεν λένε ψέματα…
— Panathinaikos BC (@Paobcgr) April 17, 2025
Panathinaikos BC AKTOR leads viewership in all social media platforms at midseason, with 14,3 MILLION more views than the second place-team!
Numbers cannot lie…
Thank you, #PAOFamily!#WeTheGreens #paobcaktor… pic.twitter.com/bRFjUnMR2A
Σας ευχαριστούμε, οικογένεια του Παναθηναϊκού”.