Η Pirelli δηλώνει ότι θα περιμένει να γίνει και το Grand Prix του Μπαχρέιν πριν εξετάσει αν τα λάστιχα του 2013 αναγκάζουν τους οδηγούς να είναι υπέρ το δέον συντηρητικοί.
Ο προμηθευτής ελαστικών της Formula 1 έχει δεσμευτεί να συμβάλλει στο να γίνουν οι αγώνες συναρπαστικοί, με στρατηγικό ενδιαφέρον, από τότε που πήρε τη σκυτάλη από την Bridgestone, το 2011. Φέτος ενέτεινε τις προσπάθειές του.
Όμως, τόσο η Red Bull όσο και η Mercedes ανέφεραν την ανάγκη να προσέχεις τα ευαίσθητα λάστιχα ως την κύρια αιτία για την έκδοση οδηγιών των ομάδων προς τους οδηγούς τους, προς το τέλος του αγώνα στη Μαλαισία. Αυτό οδήγησε κάποιους στο συμπέρασμα ότι τα Pirelli με τη γρήγορη φθορά τους μειώνουν το ενδιαφέρον των αγώνων αντί να το αυξάνουν.
Όταν ρωτήθηκε επ’ αυτού, ο αγωνιστικός διευθυντής της Pirelli, Πολ Χέμπερι, υποστήριξε ότι οι οδηγίες των ομάδων στρέβλωσαν την εικόνα, αλλά δήλωσε ανοιχτός στο να επανεξετάσει τα λάστιχα αν οι βαρετοί τερματισμοί γίνουν ο κανόνας.
«Νομίζω πως πρέπει να είμαστε ευχαριστημένοι», είπε. «Οι δύο κορυφαίες ομάδες είχαν προβλήματα με τους οδηγούς τους, τα οποία μπορεί να μας στέρησαν ένα ενδιαφέρον φινάλε. Όσο για τη δράση τροχό με τροχό… αυτό είναι κάτι που θα πρέπει να επανεξετάσουμε μετά από τέσσερις αγώνες. Είναι ακόμη πολύ νωρίς».
Ο Χέμπερι ακόμα πιστεύει ότι η πλειονότητα των ομάδων είναι ευχαριστημένη και οι επικρίσεις της Red Bull αποτελούν εξαίρεση. «Δεν είναι αυτό που λένε επιφανειακά, είναι κάτι βαθύτερο. Πιστεύουμε πως ξέρουμε τι συνέβη και τι συμβαίνει, αλλά αν κάνεις πράγματα για μία μόνο ομάδα, τότε θα ξεσηκωθούν οι υπόλοιπες».