Με ένα όνομα που έρχεται από τα παλιά, το Junior, η Alfa Romeo παρουσιάζει μια πολύ ενδιαφέρουσα πρόταση, την αμιγώς ηλεκτρική… Elettrica.
Πάντα σε SUV που είναι και της μόδας τα τελευταία χρόνια, η Junior διαθέτει χαρακτηριστικά που καταξιώνουν την ιταλική μάρκα του ομίλου Stellantis, στη συνείδηση του αγοραστικού κοινού που θέλει αυτοκίνητα με ταπεραμέντο.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Με εμφάνιση βγαλμένη από διάσημο ιταλικό οίκο μόδας, ξεχωρίζει με την τριγωνική μαύρη μάσκα, τη μεγάλη μαύρη εισαγωγή αέρα και τους περίτεχνους LED προβολείς, το καπό με τις πτυχές, τα σπόιλερ, τα μαύρα προστατευτικά, τη μαύρη οροφή, την πίσω αεροτομή και τη μεγάλη γυάλινη επιφάνεια από άκρη σε άκρη των φώτων.
Οι χωνευτές λαβές για τις πίσω πόρτες, η υπογραφή Alfa Romeo στην πόρτα του χώρου αποσκευών και το ολόγραμμα Speciale, μαζί με τις αεροδυναμικές ζάντες, υπογράφουν ένα μοναδικό σύνολο.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Στην καμπίνα, σε ένα οδηγοκεντρικό κόκπιτ, με πολύ δέρμα και alcantara, δεσπόζουν τα φανταστικά μπάκετ καθίσματα που αγκαλιάζουν το σώμα, το τριάκτινο τιμόνι, ο σπορτίφ πίνακας οργάνων με οθόνη 10,25 ιντσών, το σύστημα ενημέρωσης / ψυχαγωγίας με οθόνη αφής 10,1 ιντσών, οι φωτιζόμενοι αεραγωγοί και η κονσόλα με το μπουτόν της εκκίνησης, τον διακόπτη για το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων και το Drive Mode για τα διαφορετικά προγράμματα οδήγησης.
Στα πίσω καθίσματα θα χωρέσει και τρίτος επιβάτης, ενώ επαρκή κρίνονται τα 400 λίτρα όγκου του πορτ-μπαγκάζ.
Πλούσιος ο εξοπλισμός της Junior Elettrica σε συστήματα ασφάλειας και υποστήριξης οδηγού, ενώ με τεχνητή νοημοσύνη ο φωνητικός βοηθός «Hey Alfa» θα σε υποστηρίξει σε αρκετές αναζητήσεις.
Με ηλεκτρικό μοτέρ απόδοσης 156 ίππων, με 260 Nm ροπής, η προσθιοκίνητη ηλεκτρική Junior εφοδιάζεται με μπαταρία καθαρής χωρητικότητας 51 kWh, που χαρίζει αυτονομία έως 412 χλμ. κι αυτό μπορείς να το διαπιστώσεις κατά την μικτή οδήγηση, δηλαδή και μέσα στην πόλη. Αν κινηθείς στον αυτοκινητόδρομο, είναι ελαφρώς μικρότερη η αυτονομία, αλλά ταξίδι θα βγάλεις. Μπορείς να οδηγήσεις και one-pedal, χωρίς όμως να έχει πολύ μεγάλη διαφορά αν δεν το χρησιμοποιήσεις, δηλαδή δεν κόβει πολύ την ταχύτητα στο ρολάρισμα, ώστε να μην πατήσεις και φρένο.
Με 1.620 κιλά βάρος, το αυτοκίνητο κινείται πολύ καλά, δεν έχει κλίσεις λόγω του χαμηλούς κέντρου βάρους που δίνει η μπαταρία, το τιμόνι είναι αρκετά ακριβές – ένα από τα ατού της Alfa Romeo – και εν γένει θα την ευχαριστηθείς είτε σε αστικό περιβάλλον, είτε σε επαρχιακό δίκτυο.
Η Alfa Romeo Junior Elettrica είναι μια ηλεκτρική επιλογή που πρέπει να τη δοκιμάσεις.