Με τελική ταχύτητα που φτάνει τα 331 km/h η ανανεωμένη Continental GT Speed γίνεται η γρηγορότερη Bentleyόλων των εποχών, ενώ η 4πορτη Continental Flying Spur χαμηλώνει το κατώφλι της γκάμας της με μια έκδοση V8.
Στη νέα Bentley Continental GT Speed η απόδοση του διπλά υπερτροφοδοτούμενου 6λιτρου W12 φτάνει τα 635 PS και 83,6 kgm, από 625 και 81,5, αντίστοιχα, που απέδιδε μέχρι σήμερα. Έτσι το γρηγορότερο μοντέλο στην ιστορία της Bentley γίνεται λίγο γρηγορότερο, αφού η τελική του φτάνει πλέον τα 331 km/h (από 327 km/h) ενώ για το 0-100 km/h χρειάζεται 4,2’’, όπως και πριν.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Εξωτερικά η ανανεωμένη GT Speed ξεχωρίζει από το διακριτικό εμπρός spoiler που συνεχίζει οπτικά στα πλευρικά μαρσπιέ και καταλήγει σε έναν αεροδυναμικό διαχύτη πίσω. Τα εμπρός και πίσω φώτα αλλά και οι ζάντες των 21’’ έχουν πλέον σκουρόχρωμο φινίρισμα.
Η 4πορτη Bentley Continental Flying Spur που μέχρι πρότινος εξοπλιζόταν αποκλειστικά με τον 6λιτρο W12 της φίρμας αποκτά σήμερα μια έκδοση με τον μικρότερο 4λιτρο twin-turbo V8 της φίρμας. Αυτός αποδίδει 507 PS και 67,3 kgm, που είναι αρκετά για να την επιταχύνουν από στάση ως τα 100 km/h σε 5,2’’ και να της χαρίσουν τελική ταχύτητα 295 km/h.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Χάρη στην τεχνολογία απενεργοποίησης των μισών κυλίνδρων, την έξυπνη διαχείριση του κυκλώματος ψύξης και το σύστημα ανάκτησης ενέργειας, η κατανάλωση του V8 περιορίζεται στα 10,9 lt/100 km, χαρίζοντας στη Flying Spur θεωρητική αυτονομία 840 km. Τόσο αυτός ο κινητήρας όσο και ο W12 πληρούν τις προδιαγραφές ρύπων Euro 6.
Όπως κάθε Bentley Continental έτσι και τα δύο παραπάνω μοντέλα διαθέτουν αερανάρτηση με αυτόματη ρύθμιση ύψους και μεταβαλλόμενη απόσβεση, σύστημα μετάδοσης και στους τέσσερις τροχούς με αυτόματο 8άρι κιβώτιο της ZF και ένα θηριώδες σύστημα πέδησης με δίσκους διαμέτρου 405 mm μπροστά και 335 mm πίσω.
Ο αέρας ανανέωσης που φύσηξε στις GT Speed και Flying Spur θα… δροσίσει λίγο και τα υπόλοιπα μοντέλα της σειράς Continental. Αμέτρητα νέα πακέτα χειροποίητων επενδύσεων στο εσωτερικό, λεπτομέρειες χρωμίου στη μάσκα των W12, κεραμικά φρένα για τη GT V8 S και θερμαινόμενο τιμόνι για την ανοιχτή GTC είναι μερικές μόνο από τις επιλογές που στο εξής θα πονοκεφαλιάζουν ευχάριστα τους υποψήφιους αγοραστές μιας Bentley.