Δύο πραγματικά τρομερές σε δυναμισμό και επιδόσεις, ηλεκτρικές εκδόσεις λανσάρει η Audi.
Το νέο Audi A6 e-tron, με εκδόσεις Sportback και Avant, διαθέτει έναν επιβλητικό και δυναμικό σχεδιασμό, με λεπτή και κομψή γραμμή που εξασφαλίζει πολύ καλή αεροδυναμική με συντελεστή Cd 0,21 για την έκδοση Sportback.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Το εσωτερικό του A6 e-tron επενδύει στη λειτουργικότητα και την άνεση των επιβατών, προσφέροντας μια μοναδική αρχιτεκτονική σχεδίαση με καινοτόμα ψηφιακά χαρακτηριστικά. Η πανοραμική οθόνη MMI, η οποία περιλαμβάνει το Audi virtual cockpit 11,9 ιντσών τεχνολογίας OLED και την οθόνη αφής 14,5 ιντσών, δημιουργεί μια εντυπωσιακή ψηφιακή εμπειρία. Επιπλέον, η νέα πανοραμική γυάλινη οροφή με δυνατότητα εναλλαγής διαφάνειας, και η ΜΜΙ οθόνη συνοδηγού 10,9’’ με Active Privacy Mode, είναι μόνο μερικά από τα χαρακτηριστικά που αναδεικνύουν την προηγμένη τεχνολογία του μοντέλου.
Η νέα γενιά ηλεκτρικών κινητήρων του Audi A6 e-tron φτάνει σε αυτονομία τα 756 χιλιόμετρα (A6 Sportback e-tron) με μία μόνο φόρτιση, ενώ η έκδοση Avant καλύπτει έως 720 χιλιόμετρα.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Η προσαρμοζόμενη πνευματική ανάρτηση εξασφαλίζει εξαιρετική ισορροπία μεταξύ άνεσης και δυναμικής οδήγησης, ενώ οι εξελιγμένοι κινητήρες επιτυγχάνουν επιδόσεις με ισχύ έως 370 kW για την έκδοση S6. Με επιτάχυνση 3,9 δευτ. στα 0-100 χλμ./ώρα, το Audi S6 e-tron είναι απόλυτα εκρηκτικό στο δρόμο.
Η Audi έχει νέο σύστημα φωτισμού και infotainment στο A6 e-tron, εφοδιάζοντάς το με προηγμένα συστήματα υποβοήθησης οδηγού, όπως το park assist plus, το σύστημα ανίχνευσης κόπωσης και η αναγνώριση πινακίδων κυκλοφορίας.
Το νέο Audi e-tron GT με τρεις εκδόσεις
Ακόμα πιο βελτιωμένο παρουσιάζεται το Audi e-tron GT quattro που λανσαρίστηκε το 2021. Το ηλεκτρικό τετράθυρο Gran Turismo θα προσφέρεται με τρεις εκδόσεις: Audi S e-tron GT, RS e-tron GT και RS e-tron Gt performance, που συνδυάζουν μια προοδευτική σχεδίαση με καινοτόμο τεχνολογία, έχοντας αεροκουρτίνες που εξασφαλίζουν βελτιστοποιημένη ροή αέρα γύρω από τους μπροστινούς τροχούς στην μπροστινή ποδιά, και αεροδυναμικό διαχύτη.
Σημειώνω ότι το Audi RS e-tron GT performance είναι το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο επιδόσεων RS.
Η νέα σχεδιαστική φιλοσοφία της Audi διαμορφώνει επίσης το εσωτερικό με επανασχεδιασμένα καθίσματα, τιμόνι, μαρσπιέ και ψηφιακό περιεχόμενο.
Οι νέες εκδόσεις e-tron GT έχουν επίπεδο τιμόνι στο επάνω και κάτω μέρος. Τα καθίσματα έχουν επίσης αναβαθμιστεί. Στο εσωτερικό χρησιμοποιούνται το βιώσιμο υλικό μικροϊνών Dinamica και το ύφασμα Cascade, ενώ όλη η οικογένεια GT είναι ψηφιακή και συνδεδεμένη χάρη σε πολυάριθμες υπηρεσίες Audi Connect, functions on demand και ένα app store.
Τα κινητήρια συστήματα αποτελούνται από ηλεκτρικούς κινητήρες. Τοποθετημένοι στον μπροστινό άξονα του S e-tron GT και στο RS e-tron GT έχουν ισχύ 176 kW (239 hp) ο καθένας. Ο πρόσφατα αναπτυγμένος ηλεκτροκινητήρας στον πίσω άξονα, έχει το ίδιο μέγεθος όπως στα RS e-tron GT και RS e-tron GT performance, σε μήκος άξονα 192 χιλιοστών και διάμετρο 230 χιλιοστών. Η μέγιστη συνολική ισχύς του κινητήριου συστήματος στο S e-tron GT είναι 435 kW (592 hp), στο RS e-tron GT φτάνει σε 570 kW (775 hp) και στα RS e-tron GT performance τα 620 kW (843 hp).
Το S e-tron GT επιταχύνει σε 3,6 δευτερόλεπτα, το RS e-tron GT σε 3,1 δευτερόλεπτα, ενώ το RS e-tron GT performance σε μόλις 2,9 δευτερόλεπτα. Το S e-tron GT φτάνει σε τελική ταχύτητα 245 χλμ./ώρα, ενώ τα μοντέλα RS έχουν τελική ταχύτητα 250 χλμ./ώρα.
Μια νέα στάνταρ λειτουργία επιτάχυνσης επιτρέπει στο RS e-tron GT και στο RS e-tron GT performance να παρέχουν αξιοσημείωτη αύξηση ισχύος 70 kW (95 hp) κατά την οδήγηση. Ο οδηγός μπορεί να ενεργοποιήσει τη λειτουργία boost από την αριστερή περιοχή ελέγχου στο τιμόνι. Το boost ενεργοποιείται για δέκα δευτερόλεπτα, όπως υποδεικνύεται από μια αντίστροφη μέτρηση στο πιλοτήριο.
Επίσης, το σύστημα δυναμικής διαχείρισης Audi drive select επιτρέπει στον οδηγό να ελέγχει το όχημά του, με τρία προφίλ: efficiency, comfort, και dynamic.