Αξιοποιώντας την τεχνική νοημοσύνη, η BMW Σφακιανάκης χρησιμοποιεί τον… Ιάσωνα, έναν ψηφιακό σύμβουλο πωλήσεων για να εξυπηρετήσει τους πελάτες της.
Σε συνεργασία με την Uni Systems και τη SmartRep, η BMW Σφακιανάκης ανέπτυξε το AI Video Chat Bot «Ιάσωνας», που αλληλεπιδρά με τους πελάτες μέσω βίντεο και φωνής, προσφέροντας μια εμπειρία πέρα από την απλή ανταλλαγή μηνυμάτων, όπως συμβαίνει με τα παραδοσιακά chatbots.
Οι υποψήφιοι πελάτες θα μπορούν οποιαδήποτε ώρα της ημέρας, όλο το 24ώρο να συνομιλούν με τον Ιάσωνα, να θέτουν ερωτήσεις, να μοιράζονται σκέψεις και να εκφράζουν απορίες κατά την αναζήτησή τους για το κατάλληλο μοντέλο BMW.
Αρχικά, ο Ιάσωνας είναι σε θέση να παρέχει πληροφορίες για τα μοντέλα BMW Σειρά 1, BMW X1, BMW X2 και BMW X3, ενώ σταδιακά, θα εμπλουτίζεται με πληροφορίες και για τα υπόλοιπα μοντέλα της BMW.
Το «εργαλείο» αυτό δεν περιορίζεται στην παροχή πληροφοριών μέσω της ιστοσελίδας, προσφέρει επίσης τη δυνατότητα συλλογής στοιχείων, προγραμματισμό δοκιμαστικών διαδρομών (test drive) και ραντεβού με σύμβουλο πωλήσεων, ενώ μπορεί να χρησιμοποιηθεί μέσω οποιασδήποτε οθόνης αφής ή υλικού μέσω QR code.