Η Dacia, μέλος του Groupe Renault, ανακοίνωσε το στρατηγικό της πλάνο για τα επόμενα 5 χρόνια, παράλληλα με την παρουσίαση του πρωτοτύπου Dacia Bigster που μας προετοιμάζει για το νέο C-SUV παραγωγής.
Μέσα στα προηγούμενα 15 χρόνια, η Dacia γνώρισε μεγάλη επιτυχία, επεκτείνοντας το δίκτυό της σε 44 χώρες, και σημειώνοντας 7 εκατομμύρια πωλήσεις. Η ρουμάνικη φίρμα σκοπεύει να διατηρήσει τον προσιτό χαρακτήρα των μοντέλων της, προσφέροντας παράλληλα πιο ενδιαφέρουσα σχεδίαση.