Από τα 3,65 δισ., τα 1,75 θα καταβληθούν σε μετρητά και τα υπόλοιπα σε βάθος χρόνου τέτοιο, ώστε οι μέτοχοι της Chrysler να λάβουν όλοι από ένα μέρισμα. Πηγές από την Ιταλία αναφέρουν πως η συμφωνία θα έχει ολοκληρωθεί έως τις 20 Ιανουαρίου 2014.
Σε δηλώσεις του, το μεγάλο αφεντικό του Fiat Group, Sergio Marchionne, τόνισε: “Η συμφωνία αυτή είναι χωρίς αμφιβολία μια από τις πιο σημαντικές στιγμές στην ιστορία της Fiat αλλά και της Chrysler. Θα είμαι πάντα ευγνώμων στην ηγετική ομάδα για την υποστήριξή τους και τις προσπάθειές τους για την υλοποίηση και την ολοκλήρωση της. Αυτή η ενιαία δομή θα μας επιτρέψει να αξιοποιήσουμε πλήρως το όραμά μας για τη δημιουργία ενός παγκόσμιου κατασκευαστή αυτοκινήτων με έναν πλούτο εμπειριών , απόψεων και εμπειρίας, μοναδικό στον κόσμο”.
Είναι φανερό πως στόχος του Sergio Marchionne είναι η αμερικανική αγορά, ενώ και στην Ευρώπη τώρα πλέον θα δούμε πολλά μοντέλα με το λογότυπο της Fiat και την τεχνολογία της Chrysler, ειδικά στην τετρακίνηση, τομέα όπου η Fiat είχε ένα κενό έναντι του ανταγωνισμού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ AKOMA:
Σκέψεις για κατάργηση του Punto από τη Fiat
Αυτά είναι τα πιο ζημιογόνα αυτοκίνητα των τελευταίων ετών
VIDEO: Δοκιμάζουμε το Fiat 500 1.3 MJT Sport
Δοκιμάζουμε το Fiat Panda Natural Power
Το Fiat 500 «καταλαμβάνει» την ακτή της Καλιφόρνια
VIDEO: Δοκιμάζουμε το Fiat Punto 1.3 MultiJet II
Οδηγούμε το Fiat 500L Trekking
Στις εκθέσεις το Fiat 500L Trekking
12 γυμνά γυναικεία σώματα σχηματίζουν ένα Abarth 500C (VIDEO)